UNO Zar Kuralları

Bazı insanlar nedeniyle çok sayıda zar varyasyonları ve kullanım Mattel’in ” Uno Zar ” kurallarınyorumlanması üzerinde argümanlar var . Ancak ,oyunun kçlavuzundaresmi kurallaroyun açıklık verir. Oyuncularıngenel kavram kavramak kez ” Uno Dice , ” bu strateji ve şans bir sıvı oyun haline gelebilir .
< P > Bir kişitorbadan tek bir kalıp alır ve bir numara gösterilen kadarorta oyun alanına doğru rulo
Kurulum ; Bu kalıpolarak bilinen ” merkezi kalıp . ” Sonra her katılımcıtorbadan daoyuncunun olarak bilinen beş zar , “el , ” dışarı çeker ve içindekalan bırakır . Oyuncular kendi ” ellerini ” rulo ve başkalarından gizli değil sadeceyüz – öIür değerini , oynamak . ” Merkez kalıp ” haddelenmişkişi kendi solundakikişinin ardından ilk hamle .
Oyunu Oyna
< p> Dönüşte, bir oyuncu bir kalıp seçer sayısı , renk veya komutu ile eşleşir onun “el “, “merkez kalıp . ” Sonraoyuncunun “el ” inkalıpkese içine geri yerleştirilir” merkez kalıp , ” değiştirir. Oyuncu değil seçmesi ya da herhangi bir kalıbı kullanabilirsiniz yapamıyorsanız,tüm “el ” tekrar işlenmiş edilir . Herhangi bir zar çalınamaz , yeni bir kalıp ,kese çekti devirdi ve onun içine yerleştirilir “el . ” Haddelenmişyeni kalıp” merkez kalıp ” eşleşirse bu atlatılabilmişlerdir ; o zaman çalınabilir .
” Komut” Zar

” Uno Zar ” da yüzlerinde komutları ile zar
özellikleri
— her biri sahip bir çalınan sonra yürürlüğe girer özel sipariş . Soldan sağa veya sağdan sola :komutoyun düzenininyönünü değiştirir ” Ters ” . “Atla ” diesonraki oyuncu onun dönüşü kaybetmek yapar vebir sonraki kişiye geçer . Başka bir kalıp bir dönüş kaybeder ve haddelenmiş ve onun yerleştirilirkese , iki zar çekmek içinbir sonraki oyuncuyu zorlar “İki , Beraberlik ” denir “el . ” Torbada geriye sadece bir kalıp varsa , etkilenen içi son kalıbın bu alır . Ayrıca , zar da sayılı zar gibi benzer bir şekilde çalınabilir komutu : ” . Sarı Ters ” “Mavi Ters ” bir oynanabilir
” Vahşi ” Zar
< p " Vahşi " ve "Wild Beraberlik Dört " zar : > İki zar herhangi bir oyuncusuna büyük bir avantaj sağlayabilir. Bir ” Vahşi ” zarlistelenen herhangi bir renk , sayı veya komut üzerine oynadı ve kullanılabilir ” merkezi kalıp . ” ” Vahşi ” die başka bir kalıpoyuncunun oynanabilir olsa bile ,oyuncu istediği herhangi bir renk yerine ve onun da uygulanır “el . ” ” Vahşi Beraberlik Dört “oyunun en yıkıcı kalıp olduğu; o” Vahşi ” kalıp olarakaynı özellikleri içerir , ancaksonraki oyuncu bir dönüş kaybetmek ve çekin ve dört zar elini eklenecek atmak için zorlar . Ancak,oyuncugeçerli eşleştirmek için bir kalıp yoksa sadece çalınabilir die ” Vahşi Dört Beraberlik “, “merkez ölmek . ” Bu yasadışı ölecek kullanırken yakalandı varsa ,kalıp geri almalıdırkural kesici çizmek ve dört zar rulo onun geçerli eklenecek “el . ”
Yuvarlak Tamamlama ve Puanlama

ona “el ” sol tek bir kalıpla bir oyuncu onu dönüşte ” Uno ” ilan etmeliyiz . Oyuncu unutur vebir sonraki dönüşbaşlamadan önce karşıt bir katılımcı tarafından yakalandı ise , o oyuncu çizmek ve rulotorbadan iki zar , varsa gerekir . Bir oyuncu kendi nihai kalıbı kullanıyorsa “el , “yuvarlak varıldı . Her oyuncunun “el ” inkalan zar artık sayımı olmalı veyuvarlak kazananın puan eklenir . Tüm numaralı zariki ” Vahşi ” zar 50 puan her değer , vegeri kalan üç komut zar 20 puan her değer , altı yoluyla birinden kendi değerleri vardır . Daha sonra ,önceki turungalibibir sonraki başlar. 500 puana ulaşanilk kişioyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın