Şişme Bounce Ev Oyunları

Bazı çocuklar enerji yükler ve yüksek sesle, onlar oynamak olursa olsun devam . Enerji düzeyi yüksek olan çocuklar böyle bir şişme sıçrama ev olarak , kendi enerji seviyesini tamamlayan bir ayar takdir edebilir . Kenara ücretsiz – için -tüm sıçrama evin içinde etrafında sıçrayan , çocuklar yetişkin gözetimi altında” moonwalk ” yüzeyde çok sayıda oyun oynayabilirsiniz . Bounce – ve – Freeze Oyunlar Yazılım < p >müzik durur, oyuncuların kendi sıçrama ev hareketi pause ” Freeze Bounce Dancing . ” Bir lidermüzik başladığında , çocuklar zıplayan ve dans başlar. Müzik durur kez çocuklar yerine donma yok , onlarzıplama evi çıkın. Müzik kadar başladığında , çocuklar zıplayan ve dans devam . Galibiyet kalanson oyuncu .
< P> Trafik işaretleri , trafik , her bir ” yeşil ışık ” komutu oyuncular içindesıçrama evin etrafında zıplatma gönderir kontrol Benzer nasıl ” kırmızı ışık /yeşil ışık . ” Bir lider bağırır kez ” kırmızı ışık ” çocuklar yerde donuyor; onlar” kırmızı ışık ” komutu üzerine donma yoksa çocuklarzıplama evi çıkın. Kalanson çocukoyunu kazanır .
< P > Yapışkan notlar ekipleri yakalayan deneyin ” bayrakları ” olarak hizmet
Capture the Flag ” Capture the Flag “. Çocuklar her takımsıçrama evin bir köşesinde ayağı koruma ile , dört takım halinde bölmek ( sadece iki takımın oynarsak , onlar karşısında ayağı korumak ) . Bir yetişkin, yapışkan not , bir takımın belirlenmiş rengini yazar vedireğindebayrak yapışır. Çocuklar bel bandı içine 1 metrelik flama sokmak ve diğer takımların bayrakları ve flamalar kapmak için çalışırken kendi ” bayrak ” koruma deneyin . Bir rakip takımın üyeleri flama kapmak ve dışarı çekin eğer oyuncularzıplama evi çıkın. Muhalefetin bayrak kazanç yakalartakım ( dört takım oyunu , ya da ,en bayraklarını yakalartakım kazanır ) .
< P > Alternatif , oyuncular , tek tek eksi bayrakları rekabet kapmak için çalışırken onların flamalar korumak olabilir rakibin streamers . Rakip oyuncu kendi flama çekerse Çocuklarzıplama evi çıkın. Bozulmamış onun flama ile kalanson oyuncuoyunu kazanır .
Sıra Oyun Yazılım

Çocuklar güvenli olmayan hava çevirme eylemleri veya yüz dizisini takip etmelidir yılındasıçrama evden tahliye ” Sırası Oyunu . ” Bir çocuk bir eylem gerçekleştirir sonra , tüm çocuklarişlemi tekrarlayın . Sonraki çocuk daha sonrailk çocuk hareketi tekrarlar ve kendi eylemi gerçekleştirir . Bütün çocuklar daha sonra birlikteiki hamle yapmak . Üçüncü çocuk daha sonra benzeri kendi eylem ekler , veilk iki eylemleri gerçekleştirir . Bütün çocuklar daha sonra her üç eylemleri gerçekleştirmek . Oyunculardoğru sıraylaeylemleri yapmazsanız , onlarzıplama evi çıkın. Kalanson oyuncuoyunu kazanır .
Simon

Bir yetişkin lider oyuncuları eylemleri gerçekleştirmek komutları Ediyor ” Simon Says . ” Eylemlersıçrama ev ortamı uygun olmalıdır – örneğin , dizler veya rears sekenhavada bir split yapıyor ya da mümkün olduğunca yüksek atlama . ” Simon Says ” ondan önceki ve bir oyuncu o eylemi gerçekleştirmek , bu oyuncuzıplama evi çıkar olmadanyetişkin bir komut mutlak olmalıdır . Onlarkomuta farklı bir eylem gerçekleştirmek durumunda Oyuncular ayrıcaoyun çıkın. Kalanson oyuncuoyunu kazanır .
Takla Yarış

Çocuklar kendi takla hızı göstermek ” çamaşır Race . ” Sıçrama evin bir tarafında sıraya vekomutu dinledikten sonra , çocuklarkarşı tarafa kendi yolunu takla . Karşı tarafı ulaştıktan sonra , çocuklar ,net ya da duvar dokunmak uzandı ve geridiğer tarafa döndürün . Başlangıç ​​noktası ilk galibiyet dönençocuk . Yetişkin çocuklarhavadasıçrama evin katında takla gerçekleştirmek değil sağlamalıdır .

Categories:

Bir cevap yazın