Bir Kuru Silme Kurulu Play Oyunları

Klasik kalem ve kağıt oyunları her zaman can sıkıntısı tedavi ve insanlar işgal tutmak için iyi bir yol olmuştur . Bu oyunlar kuru silgi kurulu gibi kolayca çalınabilir . Dahası , kuru silgi kurulu bu oyunları oynarken kağıt üzerinde bir paket kaydeder ve görkemli bir ölçekte çizilebilir . Tic-Tac – Toe
< p> Bu bir klasik iki oyuncu oyunu. O Noughts ve haç olarak bilinen bazı çevrelerin ; Diğerleri X adlı ve O adlı gibioyuna bakın . Ne olursa olsun adı ,kuralları aynıdır . Ayar iki aralıklı dikey çizgiler , basit bir ızgaradır iki yatay çizgi çaprazlanabilir getirilmesini içermektedir. Sonuç (telefondakiloluk sembolüne benzeyen ) 3×3 kareler bir ızgara . Oyuncu iki bir oyuncuızgara üzerindekutularından birine onun sembolü çizer zaman O. Oyun oyun başlar ise oyuncu bir , X . Oyuncu , iki benzer bir şekilde takip eder. Oyununamacı,diğer oyuncu yok önce üst üste üç X veya O adlı elde etmektir . Bu , dikey veya çapraz yatay yapılabilir . Oyuncular uyum verakibin hamle tahmin olarak bu oyun sık sık berabere biter.
Asmaca

Bu bir iki oyuncu kelime oyunu . Bir oyuncu& quot olduğu; . Cellat & quot; Odarağacı temsil basit bir kanca şekli , çizim ve gösterim içinalfabeyi yazarakoyun kurar . Cellat sonra gizli bir kelime veya cümleninharflerini temsil tire bir dizi çekiyor . İkinci oyuncu daha sonra harf seçerekkelime veya kelime anlamaya çalışır . Harfkelime veya cümlenin parçası ise ,cellatilgili tire üzerindekiharfleri yazmak gerekir . Harfkelime veya deyimin parçası değilse ,cellatalfabe ekranın dışınamektubu işaretler vedarağacına bir sopa rakam vücut parçası ekler . Altı sopa rakam vücut parçaları ( baş, gövde , kollar ve bacaklar ) ile ,tahmincikelime veya kelime anlamaya altı denemeden vardır . Tüm vücutdarağacında önce o doğru tahmin ederse , ooyunu kazanır .
Noktalar ve Kutular

noktalar ve kutular esas
olan
bir iki- connect — noktaların oyuncu değişimi. Oyun dikdörtgen bir ızgara oluşturmak üzere bir dizi nokta çizerek ayarlanır . Noktalarınmiktarısonucu, her sütun ve satır noktalar eşit miktarlarda olduğu sürece ,oyuncuya kadar olduğunu. Bir oyuncu bir çizgi ile birlikte iki nokta bağlandığında oyun başlar . Çizgi yatay veya dikey olabilir. Ikinci oynatıcı benzer bir şekilde takip eder. Bir oyuncu bir kare (dördüncü hat) tamamlar bir çizgi çizer Herhangi bir zaman, o bir ilk harflerininkareiçini işaretler. Tüm kareler oluşunca,en parafe kareler ileoyuncukazanır .

Categories:

Bir cevap yazın