D & Fly Nasıl D

oyun Dungeons & Dragons Uçan oyunu çalınan hangi bağlı olarak farklı bir işlemdir . Yaygın oyuncuları arasında kabul Dungeons & Dragonsen modern oyun sürüm 3.5 . Oyunda, uçan bir karakter, normal büyü için yaklaşık 60 feethavada olmasını sağlar , ve genişletilmiş uçuş büyüler için 40 feet . Büyücüler veya sihirbazlar diğer canlılardan üzerinde döküm rağmen , bu büyüyü olabilirsadece karakterlerdir. Talimatlar Uçuş Talimatlar
1Zindanlar ve Ejderha 3,5 kılavuzu varsa ,sinek büyü Bu üçüncü seviye bir büyücü veya sihirbazdönüşüm okulda öğretilen sayfa 232. listelenir

. Büyü üç bir seyahat seviyesine sahiptir . Menzil dokunmatik ve hedef yaratık dokundu olmasıdır.
2 < p >uçuş büyüsüresi seviyesi başına bir dakikadır. Uçan kalıcı büyü yapmak Dungeons & Dragons hiçbir geçerli kurallar vardır . Büyük mesafelerde uçmak için ,Overland Uçuş büyü kullanın .
3 < p >Özgün Fly büyüyle , bir karakter 60 feet ( veya 40 feet uçabilirsinizkarakter orta veya ağır giyiyor olmalıdır ) zırh veya benzer yük taşıyan . Bu büyü cast ile bir karakter yarı hızda yükselebilir. Azalan zaman ,hız iki katına çıkar. Karakterler döküm veya normal olarak saldırı olabilir . Karakterler ücret ile uçuyor ama çalıştırmak veyamaksimum yük veya zırh daha taşımak mümkün değildir olabilir .
4 < p >Overland Uçuş büyü bir kaç istisna dışında , sadecesinek büyü gibi çalışır . ( Orta veya ağır olarak kabul edilir hiçbir zırh az ise 10 metre )büyü üzerine dökülürkarakter ortalama manevra kabiliyeti ile , 40 feethızında uçacak . Bazı notlar bir karakter acele sağlar ama ölümcül olmayan zarar görmesini önleruzun mesafe hareket olabilir düşünün . Bir Overland uçuş büyü bir saat sürer .Uçuş büyüyerekarakteri olmadan sona ererse
5

,sihirli yavaş başarısız olur . Uçarken ,karakter 1d6 tur için tur başına 60 feet hızında aşağı uçuyorlar olacaktır .Toprak bu süre içinde ulaşılırsa

, güvenlikarakter toprakları ve hiçbir zarar aşağı
olduğunu. Aksikarakteryere uzaklığınson bit düşebilir ve 10 metre başına 1d6 eşit , hasar alacaktır . Sayfa 6 < p >havadasinek büyüyü giderilmesinde iken ,karakter olarak , normal inecektir
. Bununtek istisnasıbüyü nedeniyle bir antimagic kalkan dışarı iptal edildiğinde olduğunu. Sonra hasar Her 10 feet başına 1d6 alınır.

Categories:

Bir cevap yazın