# 039; ;

Anaokulu için jimnastik Oyunları Spor Salonu bir okul ve amfi önemli bir parçasıdır s müfredat , her yaştan çocuklar için . Spor Salonu sınıfı , çocukların iyi sportmenlik kazanmalarına yardımcı bastırılmış enerji için bir çıkış sağlar ve sağlıklı bir yaşam için gerekli olan egzersiz ile çocuk sağlar , motor becerilerini geliştirir . Bu faydalar sağlayarak sırasında onlara beden eğitimi hakkında heyecanlanmak eğlenceli oyunlar anaokulu – yaşlarındaki çocukları meşgul . Go Home , Tavuklar,

Bu oyunda , bir gönüllü öğrenci olmak & quot; it! & Quot ; veyaçiftçi . Kalan öğrenciler tavuklarınrolünü üstlenerek , bir duvara karşı durmak ise oodanınortasında duruyor . Işitme üzerineçiftçi & quot bağırma !; , Tavuklar & quot eve git ; tavuk, onların yazılan taşımak ve onlara zıt olanduvara çalıştırmayı deneyin . Onlar çalıştırmak gibi ,çiftçi etiketleyerek gibi birçok tavukları o olabildiğince yakalamaya çalışır . Çiftçi & Sons haline yakaladı olan bu tavukların ; # 039; müttefikleri . Oyungörev daha birçiftçi tarafından yakalanan değişim ya da onun birinin olduğu gibi , daha zor hale gelir dışında , güvenlekarşısındaki duvara çalıştırmaya çalışırkenduvara güvenli bir şekilde yapılantavuk ile tekrar oynanır müttefikleri . Kalan bir tavuk olana kadaroyun bu şekilde devam eder .
Şekil kapmaca bu spin-off fiziksel uygunluk teşvik ederken

şekil tanıma güçlendirilmesi Hop . Bir kare , daire , kalp ve dikdörtgen :Yerde, kanal veya maskeleme bandı ile birkaç farklı şekiller oluşturun . Bir kaç çocuk tutmak için yeterinceşekilleri büyük olun . Bir dairesel oluşum böyleceşekilleri düzenlemek ve şekiller ikisi arasında bir boşluk işeme olduğundan emin olun . Müzik çalarken , çocuklarişeme uzayda yürürken bazen bir şeklin dışında bırakılmak ,şekiller yürümek . Eğermüziği durdurduğunuzda ,işeme uzayda duruyorçocuklar oturun . Bir çocuk sol ayakta kalmayıncaya kadar bu şekilde oynamaya devam .
Red Rover

Kindergarten çocuklar eğlenceli bu geleneksel oyunu oynarken sahip olacaktır . Iki takım halindesınıfını bölmek . Takımlar birbirlerinden odanın karşılıklı yanları üzerinde durmasını sağlayın . Ekip üyeleri bir çizgi oluşturan , ellerini tutun . Oyunu başlatır hangi takımı belirlemek için bir tura atışını var . Kırmızı rover, kırmızı rover , sağ & quot üzerinde Johnny göndermek !;Ilk takım bağırıyor tarafındandiğer ekip üyesi , & quot çağırmaktadır ; # 039 ; Johnny ekibi üyelerinin & amp gitmesine izin vermeli ; eller vehattını kırmaya çalışırken ,rakip takım doğru koşmaya . O başarılıhattı üzerinden bozarsa , onun eve ekibinin bir üyesi olmak içinrakip takımın bir üyesi seçer . Ohattını kırmaya değilse , orakip takımın bir üyesi olur . Tüm oyuncuların kazanmak içintakımoyunu kazanır .

Categories:

Bir cevap yazın