Bir Masaüstü Rol Oyunu kazanmak için nasıl

İki bileşenleri masaüstü rol yapma oyunları ( RPG ) içermektedir :oyun sistemi -oyun yer aldığıdünya ve ayarı – başarı ya da başarısızlık belirlendiğimekaniği. Bu iki unsur , sırasıyla genel olarak ” krizi ” ve ” tüy ” olarak adlandırılır. Kendi rol yapma oyunu oluşturmak için, sizesistem çalışmak istiyorum nasıl belirlemek gerekir vedünya nasıl olacak ne . Eğer yeni bir oyun mekanik yaratmada hiçbir ilgi varsa , varolan sistemi kullanmak ve seçtiğiniz ayara terzi isteyebilirsiniz . Bu ” reskinning ” olarak adlandırılır. Talimatlar Bir randomizer seçin

Yorumlarını 1. Crunch
. Bir randomizer kullanarak oyunda dramatik bir gerginlik yaratır . Her zaman ihtimal dışı zafer ya da beklenmedik bir yenilgi şansı var olması durumunda , oyuncular kendi eylemleri oynayacak tam olarak bilmek asla . Çoğu RPG zar kullanın . Diğer seçenekler para , kart veya roshambo içerir . ” Dread ” a ” Jenga ” kule kullanır . Her oyun sistemi ancak bir randomizer kullanır . Eğer rastgele bir eleman oyununuzu uygun olmadığını düşünüyorsanız , birini kullanmak yok .
2

başarısını belirlemek için bir tamirci seçin . Sabit kalıp , zar havuzları ve adım die : zar ile , mekanik üç temel tipi vardır . Sabit kalıp sistemleri ne olursa olsun , bir oyuncunun istatistikleri , her rulo için zar belirli sayıda ve türünü kullanın . Zar havuzları bir oyuncunun istatistikleri dayalı zar bir dizi kullanabilirsiniz . Adım – die mekaniği her rulo için kullanılan kalıp türünü değiştirebilirsiniz . D20 sistemi ve GURPS sabit ölür sistemleri , Whitewolf Hikayeci veOne – Rulo Motor zar havuz sistemleri ise . Savage Worlds yeteneklerin kalıp tipi ( d4 D6, D8 , vb ) tarafından derecelendirildi burada bir adım kalıp tamircisi . Farklı bir randomizer kullanıyorsanız oyuncular başarılı veya başarısız varsa , size anlatmak için bir yol ile gelmek gerekir .
3

başarı içinistenen olasılık belirleyin . D20 sistemi , herhangi bir sayıda haddelemeolasılık gibi doğrusal bir zar mekanik , içinde , 20 üzerinden bir tamaynı ( yüzde 5 ) ‘dir . Bir 3D6 sistemi orta – menzilli numarasını haddelemeolasılığı bir üç ya da 18 haddeleme çok daha yüksek bir çan eğrisi oluşturur .
4

nitelemeler ya da kullanmak isteyip istemediğinizi belirleyin . Çoğu oyun sistemleri bir karakterin becerilere dayalı değiştirici bir tür , eklemek çıkarma veyahedef sayısını ayarlamak için kullanın . Bu bir karakter hala her test içinaynı sayıda ve zar türünü kullanırken belli bir beceri daha iyi olmayı sağlar . GURPS olarak, örneğin, bir karakterin yetenek hedef sayısıdır ve hedef altında rulo etmektir. D20 , bir karakterin yetenek ya da beceri daha kolayhedef sayısını maç veya aşmak yapmakzar eklenen bir değiştirici ilişkilendirir .
5

sihirli bir sistem oluşturun. Bu oluştururken oyununtürüne bağlı olarak gerekli olmayabilir , ama birçok oyun büyü ya da bazı yetkilerini türünü kullanın . Magic sistemleri genellikle bir karakter istirahat önce kullanabileceğiniz kaç büyü veya yetkileri belirleyen bir güç kaynağı ( mana , dayanıklılık , güç ) var. Bu daha sıradan beceri ve yetenekleri baskın gelen sihirli engeller . Bir tüketen güç kaynağı kullanırsanız , güç depolamak ve ihtiyacınız olduğunda kullanmak ( güç taşlar , pil , sihirli yüzük büyü ) yolu olup olmadığını gücü yeniden nasıl , döküm ne kadar her büyü ” maliyetler ” belirlemek ve .
Sayfa 6

bir karakter yaratma sistemi tasarlayın . Bu oyuncular karakterlerini oluşturmak için kullanacağınızbir sistemdir. Çoğu sistemlerkarakterlerintemel özelliklerini belirlemek bazı temel yetenek puanları (güç, beceri , anayasa , zeka , bilgelik , karizma ) kullanın . Bunlara ek olarak, birçok sistem becerileri eklemek . Bu karakterler yeteneklerini uzmanlaşmak ve odaklanmanızı sağlar. Becerileri istediğiniz gibi genel veya özel olabilir . Örneğin, bir ” el becerisi ” beceri olabilir – . Veya ” kilit – toplama “, ” çabukluğu – of-el ” veya ” yankesicilik gibi daha spesifik yönlerini içine yıkmak ”
7

karakter beceri ve yetenekleri kazanmak nasıl belirleyin . Bazı oyunlar rastgele yetenekleri atanan puanları üretmek için zar kullanın . Diğerleri her karakter onlar gibi dağıtmak için puanaynı sayıda olduğu bir nokta – satın sistemini kullanın .
8.

nasıl karakter avans belirleyin . Çoğu oyunlar ne yapabilirim daha iyi olma ya da yeni şeyler öğrenerek karakter geliştirmek ve büyümek için bir yol bulunmalıdır . Bunu yapmanın iki yolu deneyim puanları ve karakter noktaları içerir . Onlar , bir görevi tamamlamak , bir canavarı öldürmek ya da bulmaca çözmek zaman oyuncular deneyim puanı kazanmak . Belli bir eşikkarakter yetenek ya da beceri puan , güçler ya da büyü önceden belirlenmiş bir sayı kazanır hangi zaman , ulaşılıncaya kadar bu noktaları birbirine eklenir . Karakter puan beceri puan doğrudan çevirmek veoyuncu isteklerini elde ya da her olarak geçirmiş olabilir .
Hav
9 bir tür seçin

. Fantastik ve bilim kurgu rol yapma oyunlarıen yaygın türler iki , amatek seçenek değildir . Pulp, korku , polisiye film ve komedi de iyi seçimlerdir .
10 ayarı oluşturun

. Bu tamamen yeni bir dünya ya da önceden varolan bir bir versiyonu olabilir . Bir fantezi oyunu , örneğin, ya da Cumhuriyetçi Roma , Eski Çin’de ,Firavunlar altında Mısır ya da sizi ilgilendiren herhangi bir yerde ve zamanda ( ” Dungeons and Dragons ” gibi ) .
11. belirsiz bir ortaçağ Avrupa’da ayarlanmış olabilir

canavarlar ve kötü adamlar tasarlayın. Bunlar ayara özgü olmalıdır . Regency İngiltere ya da günümüz Amerika’da bir grifonun robotların içine çalıştırmak için olası değildir . Yani bu unsurları içerecek iyi , hikaye odaklı nedenleri varsa , çekinmeyin , dedi . Eğer dünyayı yaşamak ya da gerektiği gibi yeni tehditler oluşturabilir hangi bir sistem oluşturmak istiyorum ortak düşman kümesi oluşturabilirsiniz .
Reskin
12 Seçin

bir açık kaynak bir oyun sistemi. Bazı örneklerOne -Roll Engine , kaderinizi , Savage Worlds veD20 sistemi içerir .
13. Bir ayarı seçin

. Sen önceden varolan bir ayar dayalı bir oyun oluşturmak veya kendi tasarlayabilirsiniz . Eğer oyun yayımlamayı planlıyorsanız , veya orijinal bir fikir ( örneğin ” Alice Harikalar Diyarında ” ya da ” Don Kişot ” gibi)kamu malı ya da bir ayarı seçin .
14 karar

hangi unsurların Lütfen her ayar niteliği , beceri , avantaj , dezavantaj ve güç ile ilgilidir. Bu elemanlarsistemi ve seçtiğinizayarına bağlı olarak büyük ölçüde değişecektir. Bu yeni güçler oluşturmayı da içerebilir , ancak zorunda değildir . Bir ” Alice Harikalar Diyarında” oyunda , örneğin , karakterler onları küçültmek veya irade büyümeye olanak sağlayan bir güce sahip olabilir . Bir avantaj olacağını ise , bu ortamda bir dezavantaj bir örnek ” meraklı ” olurdu ” cesur . ” Oyun dengesizliği önlemek için , bir şablon olarak mevcut yetkileri kullanmak.
15 canavarlar ve düşman oluşturun

. Bunlar oyuncuların karşılaşacakstandart kötü adamlar vardır . Örneğin, bir ” Alice Harikalar Diyarında” oyun ortak bir canavar olarak kart asker olurdu . Yine, mevcut canavarlar ya da kötü adamlar kullanarak ve onların güçlerininisimlerini değiştirerek size dengesizlik önlemeye yardımcı olacaktır.

Categories:

Bir cevap yazın