D & D 3.5 Karakter oluşturma nasıl

Yeni Dungeons & Dragons kampanya başlamadan önce , bir karakter kavramını oluşturmanız gerekir . Mevcut her cebe ya dadünya genelinde yaptığı inancınınduyurmak isteyen bir cüce din adamı alır çevik bir elf haydut olsun , oluşturduğunuz karaktertürüoyun nasıl belirler . D & D 3.5 Oyuncular Kitabıoluşturma sürecinde size yürüyor ve Sen 3 altı yüzlü zar D & D 3.5 Oyuncular Handbook
Karakter sayfasını ihtiyacınız olacak yeni character.Things için kullanılabilir tümseçenekleri listeler Daha Talimatlar 1

Rulo üç altı yüzlü zar
ve ilk yetenek puanı bulmak için bir arayanumaralar eklemek
göster
. Eğer üç ila 18 arasında değişen altı puan bakildi yüzdenişlemini beş kez daha tekrarlayın . Kişisel yetenek puanları tüm karakterinizin diğer beceri ve yetenekleri içintemel oluşturur .
2.

altı puanları yazın karakter sayfasınınsol tarafında” Yetenek Skorlar ” bölümünde . Böyle Eğer bir avcı oynamak istiyorsanız bir sihirbaz ya da “Güç ” oynamak istiyorsanız ” Zeka” daki en yüksek puanı koyarak olarak oynamak istediğiniz karaktertürü için gereklipuanları girmek .
< Br >
3 gibi ” insan “, ” elf ” veya ” yarı – ork gibiOyuncu El Kitabı Bölüm Two bulunanırklar , birini seçin

. ” Böyle bir cüce karakter için 2 anayasa ve -2 karizması gibi yarış içinyeteneği skor değiştirici , not edin. Buna göre yetenek puanı bölümü değiştirin .
4

karakter levha” Özel Nitelikler ” bölümünde ırk tarafından sağlanan özel yetenekleri yazın. Örneğin,elf ırk” Low Light Vizyon ” ve “Savaş Silah Yeterlik : Longsword ” alır . Yeteneklerini
5

Oyuncu El Kitabı Bölüm Üçüncümevcut sınıfları inceleyin ve istediğinizsınıfı seçin Bu tür ” Büyücüler ” ya da , sizin karakteri için kullanmak ” Monk . ” Karakter sayfasınınüst başlığı” Sınıfı” seçiminizi yazın .
6.

inceleyinböyle bir avcı için ” 1D10 ” gibi, sınıf için ” die vurdu ” . Lütfen hit dayalı isabet puan aşağı işareti” İsabetli ” bölümünde ölür. Örneğin, bir savaşçı 10 canının artı yüksek bir anayasa puan olması için herhangi bir bonus ile başlar . Böyle 12 bir skor için ” 1 ” olarak anayasa puan içinbonus bulmak içinOyuncu El Kitabı sayfa 9ikramiye tablosunu inceleyin .
7

için beceri puansayısını bulun, ” sınıf Becerileri ” bölümünde görüntüler sınıf. Örneğin, bir barbar dört beceri puan ile başlar , artı zeka değiştirici , dört kez . Becerilerin bir listesini görmek içinOyuncu El Kitabında açık Dördüncü Bölüm .
8.

Bölüm Dördüncü listelenenbeceriler için kullanılabilir beceri puan ayrılamadı . Becerileri sınıf için çapraz sınıf becerileri olduğunu görmek için 63. sayfadakitabloyu inceleyin . Örneğin,” Escape Artist ” beceri o beceri bir nokta satın almak için iki beceri puan harcamak gerektiği anlamına gelirbarbar sınıf için bir çapraz sınıf beceri olduğunu.
9.

yeteneklerinizi yazın karakter sayfasınınsağ tarafında” Becerileri ” bölümünde . Kahramanlık listesini görmek içinOyuncu El Kitabında Bölüm Five inceleyin . Karakter için herhangi bir feat, seçin ve” kahramanlık ” bölümünde bunu yazmak . İnsan karakterleri birinci düzeyde bir bonus bir feat alırsınız .
10″ Rogue ” için böyle ” 125 ” gibi bir karakter sınıfı için başlangıç ​​altınmiktarını bulmak içinOyuncu El Kitabı sayfa 111 inceleyin

sınıf. Bu tür zırh veya silah olarakbaşlayan altın ile satın almak istediğiniz Bölüm Seven herhangi bir ekipman aşağı unutmayın. Zırhkarakter levhanınortasına yakın başlığı” Armor Class ” sizin zırh sınıfına kılan herhangi bir değişiklik yazın .
11 gibi onun adı olarak karakteriniz için kalan ayrıntıları , yazın

tanrı ve ahlaki hizalama . SenOyuncunun El Kitabı Bölüm Sixmevcut tanrılar ve kamplaşmaların açıklamalarını bulacaksınız .

Categories:

Bir cevap yazın