WarOyunlar içinde Rules of Engagement

Wargames , Alan Emrich , KaliforniyaSanat Enstitüsü’nde öğretim görevlisisözleriyle , ” geçmiş taklit girişimleri veya niceliğinin gelecek olan olaylar ve olasılıkyasaları ” dir. Başka bir oyun gibi , bir oyun olarak onlara yardım fonksiyonu kuralları olması ve wargaming durumunda , bu tür arazilerde birimi hareketleri , saldırı seçenekleri , saldırı ve savunma yeteneği olarak angajmankuralları , onun başarısı için çok önemlidir . Ressamlığı Wargame Kuralları Hususlar

Wargames bir harita alanı dahil olmak üzere , kendi oyun oynamak çizmek için hangi temel özellikleri bir dizi , her oyuncunun birimlerini temsil sayaçlar var , bir kurallar kümesi nasıl her belirtir oyun bir yaşam noktası sistemi kullanılarak değilse ünitesi , bazen , bir grafik taşımak ve diğer birimler meşgul edebilir . WarOyunlar angajman kuralları bir örnek her parça nasıl ve neredegemide taşıyabilirsiniz öngören bir kural vardır satranç — alınabilecek . Ayrıca bazı parçalar sadece bu çaprazdan onlara karşı parçalara karşı piyon olarak , belli bir şekilde başka bir parça yapmaya izin verilir .Haritanın
Harita Alanı

etkili kullanımı haritalar genellikle bu koruma için uzun menzilli saldırılar ve orman alanları için yüksek zemin olarak daha başarılı ve zararlı saldırılara — izin etkilerini sınırlamak gibi , nişan seçenekleri artırabilirsiniz . Haritanınşekli de birim hareket ve saldırı /savunma planlaması için önemlidir . Özünde ,harita gibi birimleri katı nesneler geçmesine izin vermiyor olarak , gerçekçi arazi temsil etmek gerekiyordu .
Birimlerinin Çeşitleri

Sayaçlar temsil edebilir gücü ve yeteneği farklı ya da benzer özellikler var ama böyle bir olasılık grafiği olarak yerine bir şans sistemi kullanabilir birimleri . Her iki durumda da , güçlü ve hızlı üniteleri ordu içindeki korumalı iken onlar daha etkili —savaşınön planda en yararlı , ancak nadiren kendi kaderlerine terk edilebilir.
Ünitesi Haritada karşısında hareketi
< p> sayacın hareket ve saldırı /savunma seçenekleri olduğunu biriminin ne tür bağlı olabilir . Kara , hava ve deniz birimleri savaş oyunlarındaen yaygın ve gerçekçi yasaları izleyin. Böyle mücadele birimleri uzmanlaşmak sürece zemin ve deniz birimleri , örneğin , hava üniteleri saldırı olamaz . Hava birimleri tüm arazi ( toprak) etkilerini görmezden . Sadece deniz birimleri derin su gezinmek edebiliyoruz .
Zırh ve Range

Birimler hafif veya ağır zırhlı olabilir —eskiikincisi daha fazla hareketlilik olurdu ama aynı zamanda büyük olasılıkla daha az saldırı ve savunma yeteneğine sahip olacaktır. Aralığı da sık sık saldırı içinharita alanı gezinmek zorunda , tabii ki , kısa mesafeden sadece saldırı uzun menzilli birimleri daha fazla zarar yapabilirim ama önemli — adettir .

Categories:

Bir cevap yazın