D & D 4e bir Kurtadamı yapmak nasıl

” Dungeons and Dragons Dördüncü Edition” ” ( D & D 4e ” ) kurtadamlar bir canavar yarış vardır . Oyuncular Handbook ( PHB ) bir Kurtadamayakın şeyPHB 2Shifter sınıfınLongtooth sürümüdür . Oynanabilir karakteri ( PC) gibi bir kurtadam oynamak istiyorsanız , birkaç seçeneğiniz vardır . En iyi seçenek, zindan ana sağlayacak ne bağlıdır . HepPHB belirtilenkurallara uymayan bir PC oluşturmadan önce onunla kontrol edin. Talimatlar 1PHB 2Shifter yarışınLongtooth sürümü ile bir PC oluşturma

. , Ikinci düzeydeBarbar içineDruid sınıfı ve MultiClass seçin . Bu size bir kurt şeklinde ( Büyücü güç Yabani Shape) dönüşmeyeteneği verecektir . Diğer Druid sınıfı güçlerin birkaç açgözlü Claws, saldırmak , Savage parçalamak ve fırlayan Bite içeren bir kurt yapı ile çok iyi çalışır . Işe barbar güçler Howling Strike , kan alma, Bloodhunt Rage ve Primal Vitality bulunmaktadır .
2

Razorclaw Shifter ve MultiClass Druid ve Monk oluşturun. Bu size silahsız mücadele yanı sıra, kurt biçimini verir . Senyatan mekaniği ( vurmak için güç tipi , hasar) değiştirmeden onlara kurtadam lezzet vermek içinkeşiş kahramanlık adlandırabilirsiniz.
3

bir oyuncu oluşturulan kurtadam şablonu kullanın. SenCoast Community Forum Wizards ve başka yerlerde bu bulabilirsiniz . Build etkisiz olmadığından emin olmak için zindan usta ile kontrol edin.
4

kendi kurtadam PC yarış olun . Bir artı iki istatistikleri iki, iki beceri ve birkaç yarış özgü ikramiye ya da güçler için bir bonus verin . Bu ikramiye seçerken , tematik çalışma ve bu çok etkisiz değildir yeteneklerini almak . Shifters içinırksal ikramiye kullanarak çok güçlü bir ırk yaratmak yok sağlamak için iyi bir yoldur . Her zamanki gibi bir sınıf seçin .
5

kendi kurtadam PC sınıfı olun . Her zamanki gibi oynanabilir ırk seçin. Kurtadamınıza sınıf için bir rol seçin . Forvet muhtemelenen iyi seçimdir . Bir güç kaynağı seçin . Primalen mantıklı. İki veya üç yetenekleri temel olanlardır belirleyin . Kuvvet , Çeviklik , Bilgelik ve Anayasa bütün olası seçenek vardır . Zırh ve silah yeterlikleri belirlemek . Savunmaları ikramiye alacak hangi seçin. Eğer ikisi arasında bir savunma ya da bölünmeye atayabilirsiniz iki bonus puan , toplam almak . Canının ve seviye başına kazanılan başlangıç ​​noktaları seçin . Fighter sınıflar 15 ile başlar ve seviye başına altı ek isabet puan almak . Üç eğitim becerileri seçin . Bir temel sınıf özelliğini seçin. Bu , büyük olasılıkla bir karşılaşma güç çeşit bir güç olacaktır . Başka bir sınıftan varolan güç seçmek için en iyisidir . At- Will , karşılaşma ve ilk seviye için günlük yetkileri seçin . Kolayca reskinned edilebilir iyi güçlerinbüyücü , rahip ve barbar sınıflar bakmak .

Categories:

Bir cevap yazın