Pirateology Kurallar

açık denizlerpalavracı haydutların yıllardır popüler kültürün bir parçası olmuştur , ama nedeniylegişe rekorları kıran film serisinin , en azından kısmen , son yıllarda bir destek aldık “Karayip Korsanları “. Bu hayranlıkardından Pirateology ,aynı adırehber dayalı bir oyun geliyor . Kadar iki ila beş oyuncu yaşları 8 ve ganimet toplamak için bir yarış içinde tarihin en cesur ve korkulan korsanlar gibi bazı rekabet edebilir . Kuralları öğrenmek için oldukça basit , çünkü sen iskorbüt deniz köpek rahatlayın. Set Up

Tüm oyuncular yedi altın parçaları verilmiş ve saat yönünde üç kart dağıtılır . Her bir kart bu kart oyun üzerinde etkisinin ne olacağını hakkında özel talimatları vardır . Bu kartlardan bazıları size büyük bir avantaj ya da dezavantaj verebilir . Eğer hemen gemi için bir ekip ile başlayabilir , ya da Adası Cast Away sıkışıp olabilir . Eğer aldığınız hangisi , buberaberlik , dostumşans , ve size ne ile yapmak .
Onları Bones

Her oyuncu bir kalıp rulo yuvarlayın. Yüksek rulo ileoyuncu ilk gider. Her rulo bağlı ise , oyuncular bir galibiyet kadar tekrar rulo . Oyuncu rotasyon saat yönünde devam eder . Başlangıç ​​oyuncu bir pusula döner . Pusula yönüoyuncu respins , mutabık olamaz eğer . Oyuncu bir ekip kartı varsa , o iki zar atar ; değilse , sadece bir . Oyuncu herhangi bir yönde onun rulo ile belirtilen alanlarınsayısını taşıyabilirsiniz , ama opusula gösterilenyönde hareket ederse o çiftnumarasını taşıyabilirsiniz . O çapa ağırlığında süreceoyuncu mekanlarıntam numarasını taşımak zorundadır
. Onlar , toplamak çalmak , ya da hazine gömmekrota boyunca siyah bir ” X ” ise oyuncu vira olabilir ; onlar savaş başka bir korsan .
Oyunu Kazanma bir ila üç boşluk içinde gelirsen veya

oyuncularıkurulu kartları toplayarak ya da hareket sikke , her mekanın sembolü göre . Daha hazine bir oyuncu ,oyunda kalma onun sahipiyi bir şans birikir . Oyunu kazanmak içinoyuncular diğer oyunculara saldırmak gerekir . Saldıran korsan kartları veya sikkeler herhangi bir kombinasyonu için zorlu bir bahis yapar vekazanan hepsini alır . Savaşlar her oyuncu bir kalıp veyüksek rulo kazanır rulolar olduğu , kapalı bir kalıp rulo tarafından belirlenir . Ancak, bazı silah kartları herhangi bir savaş sırasındakart hamili tarafından haddelenmişkalıp üzerindegörüntülenen sayısını artırmak onlara numaraları var . 12 aşan herhangi bir sayı (rulo ve silah güçlendirme yoluyla ) 12 azalır . Bir oyuncu sol hiçbir para varsa, ooyunun dışında olduğunu. Kalanson oyuncukazanır .

Categories:

Bir cevap yazın