İlk 3D Video Oyunları Tarihi

ilk video oyunlarısonlarında 40’lı geliştirilen ve daha sonra50’li yıllarda , edildi ve ” Two için Tennis ” gibi çok temel oyunlar dahil ve ” Tic Tac Toe . ” 60’lı yıllarda , ” Spacewar ! ” , dağıtılacakilk video oyunlarından biri olan geliştirilmiştir. 70sArcade ve ilk nesil video oyunları konsollarıyükselişi gördüğümüz gibi teknolojişu on yılda hızla ilerlemiştir . Bu on yıl aynı zamanda 3D video oyun olacak neilk örneklerini gördüm . 1974 ve 1974 yılında 3D

Origins , ” Labirent Savaşı ” ve ” Spasim ” ( Uzay Simülasyonu için kısa ) hem 3D oyun içine erken deney başladı. ” Spasim ” In uzay ağlar arasında uçtu ve çevresinde de uçan diğer oyuncular gördüm. ” Labirent Savaşı ” takip edecek tüm birinci kişi shooter içinöncelik ayarlayın. In ” Labirent Savaşı ” Eğer sağ ve sol , geriye , ileriye taşımak ve ateş olabilir . En sonraki çekim oyunları olduğu gibi , bir düşman öldürerek puan kazandı ve öldürülmek puan kaybetti.
1980’ler

80s sözde 3D​​arttı oyun programcılarının 3Dyanılsaması vermek veya 2D düzlemde sınırlı temel 3D oyun ortamları kullanmak fiziksel grafik projeksiyonlar birini kullanmak istiyorsunuz grafikler. Sözde 3D ​​olarak da bilinen ‘ iki buçuk boyutlu . ‘ Ilk ev bilgisayarı 3D oyun denilen 1981 yılında yayımlanan ” 3D Canavar Maze . ”
3D Yarış Oyunları

80s sırasında , yarış oyunları başladı bir arka konuma firar kamera görüntüsünü kullanmak için. Diğer 3D teknolojileri yarış oyunları , hızlı ilerlemekte iken , bu sistemingeç 90stürü içintercih edilen görünüm olarak gerçek 3D geçiş süre sonra kurtuldu. Bununilk örneği Namco ” Pole pozisyonu . ”
1990’lar ve First Person Shooter

First person shooter sürekli 3D teknolojisiolanaklarını redeveloping edildi oldu . ” Wolfenstein 3D” grafiksel dokular 3D nesneler etrafında sarılır doku haritalama özelliğiilk video oyunlarından biri oldu . 90s sırasında, 3dfx Interactive ucuz 3D hızlandırıcı grafik kartlarını tanıttı . Bu tür ” Quake , ” gibi oyunlar ve” Quake ” kullanarak bir sonraki oyunlar motor , bu yeni kolayca erişilebilir teknolojisinden yararlanmak için ilk idi .
Oyunlar KonsollarBeşinci Nesil

90’larınsonuna doğru ,beşinci nesil işaretli gerçek 3D oyunlara yönelikdönüm noktası . Bu tür ” Super Mario 64 ” gibi oyunlarınçıkışıyla ve ” Sonic Adventure , ” tüm video oyunları sadece ilk kişi shooter ve sürüş oyunları önce teşebbüs etmişti3D pazarı karşı dişli edilmiştir. Bu değişiklik , teknolojik gelişmeler ve kartuşev konsolu pazarında diske özellikle geçiş ile bir araya geldi . Bu hala on yıl sonra mevcut çok daha büyük , tamamen 3D dünyalar için izin verdi.

Bir cevap yazın