Tavlada Pips’i Kont nasıl

Tavla oyuncuoyunu kazanmak için , onlaroyun yönüyle ve kapalı onların renkli ekose desenli tüm 15 taşımak gerektiğini biliyoruz . Tavlada bir strateji geliştirirken , oyuncular ilk olarak tırtıl saymak gerekir , ya da puansayısı datahta çıkarmak için her denetimi taşımak gerekir . 24 puan , veya boşluktavla gemide vardır . 167 pip tavlada her oyuncu için sayımı başlayan , ancak tırtıl rakibin göre olan geride kazanma ya da ne kadar ne kadar yakın bilmekoyun sırasında herhangi bir zamanda sayılabilir . Talimatlar 1.gemide her bir nokta içinsayı değerini öğrenin

. Beyaz dama kullanarakoyuncu için ,noktalar ve 12’ye kadar sağdan sola gitmek için en yakınüstekurulusağ tarafında bir numara ile başlar . Noktadan 12 karşısındanoktası 24 13 ve gelirleri dan sağa sola . Renkli dama ile oynayankişi ters numaralarını kullanır . Nokta 24 nokta 23 nokta iki ve böylece üzerinde terstahtanın etrafında , nokta biridir .
2.

Sayımgemide bir noktadaki renkli ekose desenlisayısı. Örneğin,gemide14 noktasında siyah ekose desenli üç olabilir .
3

onlar yaşayan vardırnoktasınınsayı değeri tarafından renkli ekose desenlisayısını çarpın . 14. noktasında üç dama , 14 , ya da 42 ile çarpılır 3 olacaktır . Bukurulu bu üç parçaları kaldırmak içiniki zar üzerinde 42 pip rulo gerekir anlamına gelir .
4.

Sayımsayısı, gemidesonraki noktaya dama . Noktasınındeğeri tarafındansayısını çarpın . Kalan puan için bu adımı tekrarlayın .
5

birlikte hesaplandığındasayıların tüm ekleyin . Tümsayılarıntoplamıtoplam piptahtası kapalı Pullarınızı taşımak veoyunu kazanmak için gereklidir .

Categories:

Bir cevap yazın