Temel D & D karakterler oluşturma nasıl

” Dungeons and Dragons ” ( D & D veya DnD ) bir fantezi , macera , rol yapma oyunu ( RPG ) ‘dir . Bu genellikle küçük gruplar halinde oynanır . D & D Oyunlar gol, karşılaşmalarda ve mücadele ile bir anlatı anahat aşağıdaki etkileşimli hikayeler gibidir . Bir kişioyuncuların karakter rolleri kabul ederkenmacera yönlendiren ,Dungeon Master ( DM ) ‘dir . Savaşçı veya mage , örneğin – – ve başarıları her oyuncu bilgi ve bu tür güç ve bilgelik , sınıf gibikarakterin yeteneklerini açıklayan istatistikleri ile bir karakter levha vardır . Kişisel bilgi karakter oluşturma sırasındaoyuncu tarafından seçilir ya da icat edilir ; istatistikleri
Blank karakter sayfasını ihtiyacınız olacak haddeleme dice.Things tarafından karar verilir
oyun zar kalem ve silgi
Seti ( dört , altı , 10 – , 12 – ve 20 – taraflı zar )

Daha Talimatları göster ( isteğe bağlı ) Oyuncu el kitabında
Hurda kağıt 1 Karakter sayfasını elde

. Internet’ten indirilen bir resmi baskılı levha , ev yapımı bir levha veya birini kullanın
2

karakterin göz rengi , saç rengi , cinsiyet, ırk , sınıf , hizalama yazın – . Gibi fayda olarak veya Nötr – ve ilah . Eğer varsa , oyuncu kılavuzuna bakınız. Seçenekleriniz oynuyor olacaksınızkampanya ile çalışacağından emin olmak için , Dungeon Master ile kontrol edin . Karakterin portresini ya da sembolü ( isteğe bağlı ) çiziniz .
3

temel yeteneklerini belirlemek içinaltı taraflı kalıp döndürün. Yetenekler , Beceri , Anayasa , Zeka, Bilgelik ve Karizma Gücü vardır . Her yeteneği ( oyun jargonunda 3D6 ) altı taraflı kalıp üç rulotoplamıdır . Hurda kağıt veya karakter yaprağının arkasına bir kağıdarulo yazmak ve her bir niteliği için rulo birini atayın. Farklı DMs onlar yetenekleri için haddeleme zaman böylece DM danışın bu puanları hesaplamak için izin farklı yöntemler var
4

tasarrufu atar hesaplayın : . Metanet , Reflex ve irade . Bu puanlar saldırıların belirli türlü üstesinden ne kadar büyük olasılıkla size . Örneğin, siz , Reflex karşı tasarruf ekleyerek veya toplam tasarruf atmak almak içinilgili yeteneği değiştirici çıkarılarak bir tuzak önleyebilirsiniz görmek içinzar gerekebilir .
5

isabet belirleyin sınıf için belirtilenkalıp atarak puan. Eklemek veyasonucu sizin Anayasa değiştirici çıkarma . Darbe puanı karakter alabilir ne kadar zarar belirler .
6

karakterinizin hareketini hesaplayın . Oyuncu el kitabına bakın veya karakterin yarış içinhareket hızı ne DM isteyin . Hareket hızı karakter taşıyan ne kadar etkilenecektir . Bazı karakter sayfa maksimum hafif, orta ve ağır yükler için bölümler var . Bu puanlarKuvvet yeteneğine bağlıdır . Bazı DMs oyun basitleştirmek için bu kurala vazgeçmek rağmen çok fazla taşıma , karakterini yavaşlatabilir .
7.

Girişimi puan hesaplayın . Oyuncu el kitabındatemel skor bulmak ya datemel skor ne olması gerektiğini DM isteyin . Lütfen Dexterity değiştirici eklemek ya da çıkarmak .
8.

Base Attack Bonus hesaplayın . Bu düzeyde ve sınıf dayanmaktadır . Oyuncu el kitabındamasaya sınıf ve seviye yukarı bakmak ya da DM danışın . Karakter kağıda bağlı olarak , aynı zamanda , Melee var Sıralı ve saldırı ikramiye Çeneli olabilir . Sıralı daha sonra ekleme veya çıkarma Gücünüzü değiştirici Melee ve Çeneli ve Beceri değiştirici , bunların her biri içinBase Attack Bonus bulun ve doldurun .

Categories:

Bir cevap yazın