Beyaz Tahta İngilizce Oyunlar

Tahta oyunları, herhangi bir İngilizce öğretmeni için önemli bir araçtır – öğretmenler hala temel dil ve problem çözme becerileri öğretirken iyi davranış için bir sınıf ödüllendirmek için kullanabilirsiniz . Bu oyunlar , canlı hatta kısık olacak ve onlarsınıfta her öğrenci katılmak için izin verdiğinde iyi çalışabilir . Hayalet
< p >Öğretmentahtada bir mektup yazar. Öğrenciler dönüşlerilk öğrenciraundu kaybedersözlükte bulunan komple bir kelime büyü bir mektup eklemek içinihtar ile , o harfin yeni harfler ekleyerek alır. Öğretmenmektubu & quot yazdı ; G & quot; O, quot ;gemide , örneğin , bir öğrenci daha sonramektubu & quot yazdı ; GO & quot; çünkü & quot o öğrencituru kaybedecek ; sözlükte bulunan bir kelimedir .

Tüm harflersözlükte bulunan bir sözcüğünnihai yazım için izin vermelidirkuruluna ekledi . Öğretmensözcüğünü yazdı ; G & quot; X & quot ;gemide , örneğin , bir öğrenci daha sonramektubu & quot yazdı ; sözlükte hiçbir kelimeharfleri ile başlar , çünkü o öğrencituru kaybedecek ; GX & quot; . onlar bir mektupta,nihai yazım için izin vermezkuruluna ekledi inanıyorsanız

Öğrenciler birbirlerine meydan olabilir sözlükte bulunan bir kelime . Itiraz mektup kelimeninnihai yazım sağlar Ancak ,challengeryuvarlak kaybeder . Bir öğrenci başka meydan Örneğin , o öğrencimektubu & quot eklendikten sonra N & quot; G , B.D.harfi halini tesis eder yuvarlak kaybedecekmeydan okuma yapmaöğrenci Çünkü & quot; GNU & quot ; ve & quot; Marifet & quot; öğretmen istediği gibisözlükte bulunan her iki kelime vardır.
< p >Oyun gibi birçok tur için devam ediyor. Kazanan oyuncu oyununtüm süre boyuncaen az sayıda mermi kaybettiöğrenci. Büyük sınıflardaki , turnuva tarzı , ya dayönetim kuruluna harfler ekleyerek sırayla iki grubasınıfı bölerek bir anda iki kişilik gruplar halinde Hayalet oynamak .
Sözlük

öğretmentahtada bilinmeyen bir sözcüğü yazar . Öğretmen daha sonra talebelerinin bu kelimenintanımı olabileceğini hayal ne yazmak ister. Aynı zamanda , öğretmen kağıt kendi parçası üzerinde gerçek tanımı yazar. Öğretmenöğrencilerin tanımlarını toplar vesüreç içinde yerdegerçek tanımı karıştırma , bunları yüksek sesle okur . Öğrencilergerçek tanımı olacağına inandığımız hangi oy . Onların uydurma tanımı için bir oy alması herhangi öğrenciler gibikelimenin gerçek anlamı , bir puanı alır sanırım herhangi bir öğrenci . Oyunu kazanır sonundaen yüksek puana sahipöğrenci .
< P >Oyun başlamadan önceöğretmenine fısıltı olabilirkelimenintanımını bilen bir öğrenci . Bu öğrencinin doğru ise , o otomatik olarak bir noktayı alır .
< P > Her turdan sonra ,öğretmen onlarkelimeningerçek tanımını tahmin edilmesi için kullanılan olabilirsınıf stratejileri ile görüşmek olabilir . Sözlük kelime bina ve yazma becerilerini için yararlı bir oyundur . Öğrenciler hızlı bir şekilde çok etkili yaparak puan kazanmak varken Sözlük – stil tanımlarını yazma öğreneceğiz .
Asmaca
< p >Öğretmenbir sözcük seçer sözlük ama onun öğrencilerinekelime ortaya çıkarmak değildir. Bunun yerine , o hersözcükte bir harf temsil ,gemide tire bir dizi yazıyor . Sonrakitire ,öğretmen bir iskele çizer .
< P > Öğrencilersözcüğüharfleri tahmin etmeye çalışın . Öğrencilerin doğru tahmin zaman ,öğretmen onlarkarşılık gelen çizgi üzerinde tahminmektup yazar. Öğrencilerin yanlış tahmin zaman ,öğretmeniskelesi sallanan bir adam asma bir vücut parçası çizer . (Öğretmenadamın kafası ile başlar , ve onun gövde , kol ve bacaklarda devam edebilir .Öğretmenöğrencilere tahmin için daha fazla zaman vermek isterse , onun gibi bıyık , gözlük ve ayakkabı gibi ayrıntıları içeriyor olabilir . )
< öğretmenadam asmaçizim tamamlanmadan önce onlarkelimeyi tahmin eğer p > Öğrenciler kazanmak . Bu oyun kelime kurar ve ortak kelime yapılarını güçlendirmek olabilir .

Categories:

Bir cevap yazın