Nasıl LittleBigPlanet’te bir nesneEnd Point Get

” LittleBigPlanet ” oyuncuların kendi oyun dünyalar yaratmak ve düzenlemek için kullanabileceğiniz bir macera oyunu. Oluşturma modunda , oyuncuların kendi aşamalarını oluşturmak için farklı malzemeler , nesneler , araçlar ve araçlar kullanabilirsiniz . AşamalarıPlayStation Network ya daoyuncunun kendi kullanımı için diğer oyuncular ile paylaşılabilir. Böyle pistonlar , asansörler , dizeleri ve çarkları gibi bazı nesneler , bir bitiş noktası olması gerekir . Nesne hareket veyaoyuncu alır , ve genellikle bir anahtar ya da yakınlık radar tarafından aktive olduğuson noktasıdır. Talimatlar 1

Load ” LittleBigPlanet ”
vebaşlangıç ​​ekranındanMyMoon menüsüne girin . Burada, varolan özel seviyesini yük veya yeni bir tane oluşturmak için seçebilirsiniz .
2.

Basın ” Kare ” Popit menüsünü açın. “Araçlar Bag ” seçiniz ve bu
3

oyun düzeyindearacını aşağı yerleştirin bir piston , cog veya dize ve basın ” X ” gibi bir bitiş noktası , sahip herhangi bir cihaz seçin . Burada sahneninihtiyaçlarına uygunöğeninyüksekliğini veya ölçeğini değiştirereknesneninbitiş noktasını tanımlayabilirsiniz . Örneğin, bir pistonunuç noktapiston tam olarak genişletmiştir hanginoktadır .
4.

“Araçlar Bag ” açın Yine , bir anahtar veya düğme seçin ve ” X ” tuşuna basın Düğmeye yerleştirin veya Adım 3cihazının yakınındaoyun aşamada yere geçin.
5

Popit menüsünü açın veseçin ” Popit İmleç . ” Imleç ilecihazaanahtar veya düğme bağlayın . Bir bağlantı dizesi bağlı oldukları bildirerek ,cihazaanahtarından sürüklenen edilecektir .
6.Popit İmleç ileaygıtı vurgulayın ve ” X ” tuşuna

Cihaz seçeneklerini açmak için . Sen düzeydeihtiyaçlarını karşılamak içinhız, hızı vecihazın diğer özelliklerini değiştirebilirsiniz.
7.

çalma moduna girin vecihazı aktive eder ,düğmeye basın vesonuna kadar olsun nokta .

Categories:

Bir cevap yazın