GölgeKirpi Aşama 4 , SenNeutral Misyon Nasıl Yaparsınız ne zaman Tanışma Espio

? Önce Sahne 4 – D , Eggman Bilgisayarında içinde olanMad Matrix olarak bilinen bir sanal dünya içinde Espio buluşuyor. Aşaması içinNötr Misyon temizlemek için,sahnenin en görmezden vemesafekırmızı kuleye doğrudan ilerlemek gerekir . Bu yeterince kolay görünse de,sahneninsonunda size vehedef halkası arasında öne birçok zorlu bulmaca , bariyerler , düşman ve labirent gibi Hız Karayolları vardır . Talimatlar 1 kısa süredesahne başlar gibi ileri gitme

ve Espio görünür . Sorulduğunda, “Ben bu siberçıkış bulmak gerekiyor . ” Ile cevap Bu, bu aşamadanötr misyonudur . Eğerrenkli paneller vesoru işareti ulaşana kadar
2

ileriye devam edin. Kezsol panelini basın , ardından iki kezsağdakibirine basın . Bu her üç panelleriaynı renk döner ve devam etmesine izin verir . Bu alandaYumurta Piyonlar birini yok ve onun silahı. Ilk kontrol noktasına gelinceye kadar
3

doğrusal bir yol boyunca devam edin. Sadecekontrol noktasında ötesindekutup üzerine atlamak veüstüne tırmanmaya . Sol ya da sağ yolu ya da almak ; Aynı hedefe giden yol hem de . Platformlarınsonraki sette taşınan almak içinkırmızı ped üzerine atlamak .Kırmızı ped hedefine ulaştığında
4

sağ veya sol yolunu ya atın. Bu dik bir yol , bazı düşmanları kadar gitmeden yol açar . Yok ya bunları görmezden veyolunsonuna kadar devam , neredeaşamasınınbaşındabenzeyen iki renkli paneller bir dizi bulacaksınız . Bariyer yok yapmak için üç kezsol bir kez vehakkını vur .
5

büyük blok kez görünür ileri devam edin vekulenin kontrol odasına kadar atlamak . Hızlı Highway içine başlatmak için bu odadaterminali etkinleştirin . Sağa git , sonra düz bir platform üzerinde sonuna kadar . Doğru yola gitmek , ardından ‘ , sağ, sol , sol, sol , sağ, sağ , sol ve düz — yolları bu dizi çok hızlı bir şekilde görünür , bu yüzden onlar üzerinden hareket olarak don çok yakın ilgi gitmek tdöner birini özledim . Düz gidin , ama beş halkalı bir sandık yakın sonuna kadaryolunsol tarafına karşı basın . Doğru gitmek vekırmızı kulesinde sonuna kadaryolunsağ tarafına karşı muaftır .
6.

kontrol noktasında ulaşmak ve ileriye doğru devam etmek içinyeşil yastıkları üzerine Git . Başka bir renkli paneli bulmaca ulaşana kadar halkalarıdoğrusal bir yol boyunca hareket ettirin . Hepsiniaynı renk açmak vebariyer yok etmek içinkırmızı olanları , her üç kez vurdu . Bu alandaYumurta Piyonlara yenilgi vetepeye devam
7

tepeninüstündekirenkli bir platform bulmaca bulun veaynı renk açmak kadar geri ve ileripaneller üzerinde yürümek . – – bunu yaparken yükselir gibiplatform üzerinde olmasını sağlar . Başka bir Hızlı Highway üzerine başlatmak içindevre paneline kadar atlamak . Eğer yüzen garip bir aleme açılacaksonuna kadaryolu takip edin. Eğer yüzük yapılmışyolları ulaşana kadar
8 ileri Float

. Başka bir renkli paneli bulmaca almak için onlardan birini izleyin. Onlar rengini değiştirmek kadar onları vurmak ve yükselen bir platforma dönüşmesi —hedefi halka o kadar binmek vesahne bitirmek için dokunun .

Categories:

Bir cevap yazın