Bir XNA Game yapmak nasıl

XNAşirketin Visual Studio ve Visual C # ürünleri ile ilgili bir Microsoft markasıdır . 2004 yılında girmiştir ve 2008 yılında programcılar ve başlangıç ​​oyun tasarımcıları arasında popülerlik kazanmış bir sıçrama açık ve ücretsiz oyun geliştirme araç seti var . XNA ile geliştirilmiş oyunlar içinbirincil platformlarXbox 360 , Zune ve Windows PC vardır . XNA başlıkları kalitesi ve gelişmişliği açısından ticari oluşturulan oyunlar farklı olmasına rağmen, çok keyifli ve tomurcuklanma geliştiricileri için mükemmel bir başlangıç ​​noktası olabilir . XNA ile, geniş kaynakları ve bağlantıları olmadan oyun geliştirme kariyer çalışabilirsiniz — homebrew.Things çok tanımı Sen Xbox 360 veya Windows Vista veya XP < ile Zune
Kişisel bilgisayar
ihtiyacınız olacak br >
Daha Talimatını göster
DirectX geliştirme ve çalıştırma kitleri
Visual Studio ve Visual C # Microsoft’un Visual Studio aşina olması gerekir 1

Not

XNA yazılım , yanı sıra, Visual C # programlama akıcı . PC’nizintemel gereksinimlerini — Vista veya XP Service Pack 2 artı shader modeli 1.1 ile DirectX 9.0c destekleyen bir ekran kartı karşıladığından emin olun , özel görsel efektler için sorumlugrafik aracıdır .
2

xna.com deXNA tasarımcılardan Kulübüne katılın ve tam üyelik için kaydolmak . XNA Game Studio yazılım paketininson sürümünü indirin . Ayrıca Visual Studio ve Visual C # ,XNA yazılımı ile entegre yanı sıraDirectX geliştirme kiti ve çalıştırma Web yükleyici hem deson sürümlerini indirmek için emin olun . Bu indirme tümMicrosoft web sitesinden ücretsiz .
3yazılımın tüm düzgün indirilen emin olduktan sonraXNA tasarımcılardan Club’da bir premium üyelik satın

. XNA kendisi ücretsiz olmasına rağmen , buXbox Live Marketplace, Xbox 360 için geliştirilen oyun satmak için ücretli üyelik gerektirmez. Oyun Xbox 360 için olacak karar verin
, devam etmeden önce Zune veya Windows PC . < Br >
4Visual Studio ve XNA Game Studio ortamında oyun geliştirin

. XNA otomatik olarak bu tür Unreal 3 ve Chrome 4 gibi geleneksel oyun motorları gibi bu herhangi yapmaz gibioyun motoru ve programlama , Visual C # ile beceri düzeyine kadar tüm akılda tutun .
Geliştirme süresi tamamen bağlıdır kendi beceri ve hırs — şu anda mevcut en XNA başlıkları takımlar beş üyesini ortalama ile , oluşturmak için birkaç ay almış . Bu yüz kişi ve ortalama iki yıldan fazla etrafında almak tam ticari oyunlar , daha belirgin bir şekilde farklı olduğunu.
5

Xbox 360 konsolunda , Zune veya Windows PC’de bitmiş oyunu sınayın . XNA Game Studio, bu cihazlar için aktarımı için oyun ” sonuçlandırmak ” için tasarlanmış işlevleri vardır . Bulabileceğiniz tüm hataları ve hataları öncebir sonraki adıma çalıştı emin olun . Amaçlanan diğer bir deyişle ,oyun çalışması gerektiğini
6

XNA tasarımcılardan Club’a ccgame dosyası olarakbitmiş oyun gönderin. . ; bir Xbox 360 başlık ise ayrıca ,Xbox Live Marketplace gönderebilirsiniz . Xbox Liveoyunu satmak istiyorsanız Microsoft tarafından diğer XNA yaratıcıları tarafından üstlenilen uzun bir akran değerlendirme süreci , artı bir sertifikasyon süreci için hazırlıklı olun . Oyunlar yayınlanmış ya da başkalarıyla paylaşılan bu onay aşamasına olmadan , ama kendi kullanımı için muhafaza edilebilir olamaz .

Categories:

Bir cevap yazın