İpuçları ve amp; Iyi arıyorsunuz TF2 Maps için hileler

” Team Fortress 2 ” veya ” TF2 , ” Windows ve Mac tabanlı bilgisayar sistemleri ve Xbox 360 ve PlayStation 3 video oyun konsolları için bir online multiplayer first- person shooter. ” TF2 ” Windows ve Mac sürümleri Oyuncular Salve Software tarafından ” TF2 ” sahiplerine sağlanan” TF2 ” Kaynak Geliştirme Kiti ile kendi haritalar oluşturabilirsiniz. Başarılı bir harita oluşturma iyi görsel estetik ile iyi düzey tasarım karıştırma gerektirir , ve birkaç oyuncu sıkıcı ya da zevksiz bakmak haritalar oynamak istiyorum . Stil

” TF2 ” temyiz Bölüm over – the-top şiddet yapan büyük-daha – yaşam karakterlerine sahip , onun farklı sanatsal tarzı geliyor
. Haritayı tasarlayın , böylece bu tarzı ilemimarlık ve peyzaj uyuyor ve kafesleri . Bu tarzı Breakingkarakterleri veçevre arasında bir görsel tatsız kesmek oluşturur ve uzak oyuncuları izlerler karakter ve mücadele estetik karşı bu kontrast eşler.
Aydınlatma

olun senin harita yeterli ışık kaynağı dağılımı olduğunu ve, her bir bölgenin aydınlatmabölgenin genel tasarımı ile uyuyor. Yetersiz aydınlatma navigasyon ve mücadele zorlaştırır iken tutarlı , etkili aydınlatma , oyuncular maksimum verimlilik ile harita oynamanıza izin veriyor . Bölgenin doğaalanı sönük bırakarak yapar bile asla böyle kanalizasyon ve tünel gibi , sönük doğal bir alan gibi görünüyor bırakın.
Iç ve dış

Oluştur iç ve dış mekânlarda bir denge bir harita oluşturma ve iç ve dış arasındaki doğal görünümlü bağlantıları oluşturduğunuzda . Iç veya dış yerlere doğru çok ağır yalın Haritaları sıkıcı ve diğer sınıflarınetkinliğini azaltmadan ise bu ortamda excel dersleri yararlanacaktır . Iç ve dış karışımlarıgözleri canlandırmak ve tüm sınıflar eşit verimlilikte oynamak için izin
Görüşleri
< p >geliştirme sürecinde düzenli aralıklarla haritaların Yayın beta sürümleri . Haritayı test Her oyuncu oversights işaret ve gelecekteki tasarım olası yollar sunan ,haritanın tasarımı hakkında geri bildirim sağlayabilir . Birden fazla beta sürümlerini de daha kolay daha zor ve zaman alıcı zamanlarda oluşturulmuş alanlarda konulara daha olacak iyi gelişmiş bölgelerde konuları ele gibi , sizin haritanın tasarımı ile sorunları düzeltmek için yapacaktır .
Performansı

< p >gelişim sürecinde haritanınkaynak gereksinimleri izleyin. Kaynak yoğun haritalar hareketsiz görüntüde cazip görünebilir , ancak çerçeve hızı indirimleriharita dalgalı bir deneyim üzerinde oyun yapacaktır . Duvarlar , tepeler ve barikatlar ile daha küçük alanlara büyük , kaynak – yoğun alanlarda bölünmüş . Daha küçük alanlarda da daha samimi mücadele için izin ve oyuncular daha kolayharitanın düzenini öğrenmek için izin .

Categories:

Bir cevap yazın