Super Nintendo Nintendo’nun uzun zamandır çalışan Mario serisininen iyi başlıklarından biri için : Birçok taraftar ve eleştirmenler ” Yoshi s Island Super Mario World 2 ” düşünün

Nasıl Kendi Yoshi Adası Flaş Düzeyleri olun . NintendoGameboy Advance ve diğer sistemler için devam filmi ve remakes sunanoyun sayısız kerebüyüsünü yeniden ele geçirmek için teşebbüs ederken , ” Yoshi Adası” tarzı eğlence için iştah hala var . Flash oyun için kendi ” Yoshi Adası” ada seviyelerini oluşturmak için, < kendi " Yoshi Adası" tarzı sprite oluşturmak ve Adobe CS4 Professional yazılımı
ihtiyacınız olacakoyun ve Flash.Things kullanarak seviyelerini geliştirmek gerekir br > Daha talimatlar 1 Adobe’nin web sitesinden veya favori perakendeci Adobe Flash CS5 Professional satın

göster
.
2.

yazılımı ile verilentalimatları kullanarak Flaş yükleyin .
3

kirupa.com edinilebilir basit bir platform oyunu içinkaynak kodunu indirin . . Fla dosyasını açın ve istediğiniz bir başlığı ile yeniden kaydedin. Bu ” Yoshi Adası” düzeyleri oyun dosyasıdır .
4

Microsoft Paint veya kendi Yoshi Adası sprite oluşturmak için başka bir grafik düzenleme programı kullanın. Eğerorijinal kartuş sahipseniz, bir ROM görüntü sprite ayıklamak için Snes9x veya diğer öykünme yazılımı kullanabilirsiniz ” Yoshi Adası’nda . ” Lütfen ” Yoshi Adası” seviyeleri oyun dosyasının içine bu sprite aktarın .
5

Yeri hareket ve atlama bir kodu ” Yoshi Adası” oyunda . Lütfen Yoshi sprite içineylemler menüsünü açın ve Yoshi hamle yapmak içinaşağıdaki kodu yapıştırın :

onClipEvent (load ) {

hız = 0 ;

maxmove = 15;

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( ” ölü” ) durumunda;

} else {

hızı * = 0,85 ;

if ( > 0 hız) {

dir = ” right ” ;

} else if (hız < 0 ) {

dir = ” left” ;

}

( dir == ” doğru” ) {

this._x eğer + = hız;

_root._x – = hız;

}

if ( dir == ” sol ” ) {

this._x + = hız;

_root._x – = hız;

}

if ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {

if ( hız > , – maxmove ) {

hız – ;

}

this.gotoAndStop ( ” run ” ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {

if ( hız < maxmove ) {

hız + +;

}

this._xscale = 100;

this.gotoAndStop ( ” run ” ) ;

}

if ( hız < 1 && hız> -1 && ! saldıran ) {

hız = 0 ;

this.gotoAndStop ( ” boş” ) ;

}

}

}

oyunda yerçekimi koymak içinaşağıdaki kodu yapıştırın ve atlamak için Yoshi etkinleştirmek :

if ( hız < 1 && hız> -1 && saldırıyor ! ) {

hız = 0 ;

this.gotoAndStop ( ” boş” ) ;

}

( ! Key.isDown ( Key.UP ) && atlama ) ise {

atlama = true;

}

if ( atlama ) {

this.gotoAndStop ( ” atlama ” ) ;

this._y – = atlama ;

atlama – = 0,5 ;

if ( jump < 0 ) {

= true düşen ;

}

eğer ( jump < -15 ) { = -15

atlama;

}

}

Categories:

Bir cevap yazın