Unreal Tournament 2004 için Kendi Skins olun nasıl

” Unreal Tournament 2004 ” değiştirmek veoyun özelleştirmek için geniş bir yetenek özellikleri bir first person shooter video oyunu . Bile hala yıllarsonra ilk sürümüoyun oynar büyük çok oyunculu topluluk vardır . In-oyun , bir deri karakterinizindış görünüş olduğunu. Kendi özel cilt oluşturma güç oyuncununözelliğidir . Bu yarışmacılargeri kalanı üzerinde durmak ve sık sık onlar da show
Maya PLE yazılımı
ihtiyacınız olacak join.Things herhangi bir oyunungıpta Daha fazlası detaylara Talimatlari
Dikkat anahtarıdır.

1 < p> karakterin bir model oluşturun. Maya ple başlatın veaçın ” Modeli Editörü . ” Maya PLE model oluşturma ile bazı aşinalık gereklidir . Gövde , baş , kol ve bacaklarda kaba bir taslağını oluşturun. Bukarakter boyutlarda bir yaklaşım olacaktır . Karakterinin bukemikleri düşünün .
2 < p >insan vücudu yaklaşık eklemleri oluşturmak için” IK Ortak Aracı ” kullanın . Cilt düzgün hareket için Necks , omuzlar, dirsekler , dizler ve pelvis eklemleri ihtiyaç duyulacaktır . Maya PLE bu konuda kapsamlı dersler vardır ve birçok kişi düzgün bu yazılımı kullanmak için öğrenme yıl geçirmek .
3 < p> modelini canlandırın. Tüm video oyunları gibi , ” Unreal Tournament 2004 ” kapsamlı bir animasyon döngüsüne sahiptir . Maya PLE içinde kendi animasyonlar oluşturmak veya önceden inşa edilmiş bir karakteri bu veri aktarabilirsiniz . Oyun, karakter klasörlerin içindekiveriler tipik” Animasyon ” klasörü altında işaretlenir .
4

Dokukarakter . Maya PLE sizin modelin yüzeylere premade dokular uygulamak için izin verecektir . Yüzey , sağ – tıklayın vurgulayın ve seçin ” Yeni Doku Yerleşim . ” Bu sizin karakterinizin görünümünü ve tarzını belirleyecek eklemek dokutipini seçmek için izin verecektir . Maya PLE ile yüklenen doku seçmek veya oluşturduğunuz veya diğer derililer indirdiğiniz hangi kendi ekleyebilirsiniz . Eğermodeli kaplı ve bir karakter yarattı ettik kadar bu işlemi tekrarlayın tüm kendi .
5

Maya PLE gelenyeni karakter İhracat ” Unreal Tournament 2004 ” Karakter için bir isim üzerinde karar verin . Eğerdışa aktarma işlevi seçtiğinizde , bir ” .upl ” olarakdosyayı dışa . Bu şekilde , ” Unreal Tournament 2004 ” daki karakter modeli ve cilt tanıyabilir .

Categories:

Bir cevap yazın