Motorlu Bisiklet Oyunları

arkalarındakiteknoloji gelişti , bu nedenle de motosiklet yarış oyunları var. Orijinal motosiklet oyunlar temelde yan kaydırma macera video oyunu kod biraz değiştirilmiş bir sürümü kullanılan bir şekilde içinde yan yana kaydırılan oyunlar vardı . Teknoloji daha sprite manipülasyon için izin veyarışçı ve tabii ki daha sonra 3 boyutlu poligonal modelleme gibi ,motosiklet video oyunu , gerçekçi bir oyun deneyimi dönüştü. 8 – Bit Era -Kaydırma Nesil

video oyunları8 – bit dönemiSega Master System çoğu pazarlarda satış uzak bir ikinci yer olma ile ,Nintendo Entertainment System hakim oldu . Döneminteknoloji derinlik algısı için izin vermedi ve , gibi , bu oyunları gerçek anlamda bir ifade değil çünkü bu döneminmotosiklet yarış oyunları tüm , hiçbir sprite ölçekleme ile , yatay veya dikey bir düzlem boyuncabisiklet kaydırma özellikli hızı. Dönemin Marka oyunları Nintendo’nun Excitebike ve Sega Enduro Racer vardı
16 – Bit Era – . First-Person Perspektif

video oyun endüstrisinin16 içine ilerledikçe – 90’lı yıllarınşafakta bit jenerasyon ,Sega Genesis ve Super Nintendo konsolları satış kabaca eşit bölünmüş olması ile,sanayi hakim . 16 – bit teknolojisi motosiklet oyunlar sadeceekran boyunca ve sprite ölçeklemearenaya bir sprite hareketötesine ilerleme sağladı. Sprite ölçekleme bu motosiklet oyunları artık arkası- binici ve aslında ileriye doğru hareket ediyormuş gibioyuncu hissetmenizi sağlayan ilk kişi görüşlerini sunmak için izin . Hızhissibinici ileriye taşındı arka plan nesneleri tasvir sprite büyük büyümek yaparak iletilmiştir. Electronic Arts’ın Road Rash ve Sega Süper Hang- Ondöneminen önemli oyunları arasında yer aldı
32 – Bit Era – . Poligon Modelleme

Video oyunları 32 – bit dönemiSony PlayStation ve Sega Saturn giriş veNintendo 641996 sürümü ile 1995 yılında tam çiçeklenme girmiştir Bu, bu 32grafik gücü olarak 3D ve poligon , birnesil oldu – . ve 64 – bit konsolları artık çokgen oluşan 3 – D rakamlar gerçek zamanlı render için izin verdi. Vurgubirinci şahıs perspektifinden kaymıştır vekursları , bisiklet ve biniciler derinlik ve hız daha vurgu sağlayan , sprite üzerinde çokgen yapılacak başlamıştı . Böyle Sega Manx TT Superbike gibi oyunlar çokgenler gerçekten ileriyarış türünü hareket nasıl görüntülenir ise Electronic Arts’ın Road Rash remade , bu çokgen teknolojiyi kullanan
Mesaj 32 – Bit – . Poligon Ayrıntılandırmalar
2000’lerinşafaktaSony PlayStation2 , Microsoft XBox ve Sega Dreamcasttanıtımı ile

,çokgen hareketi daha da gelişti . Bu makineler , saniyede daha fazla poligon render daha detaylı araçlar , biniciler ve ortamlar sağlayan ve daha yüksek bir çerçeve hızı için izin kabil edildi . Saniye başına daha fazla poligon işleme ve nasıl daha düzgün hareket yanı sıra, önceki konsolları daha hız hızlı duygusunu iletmek içinoyunlar için izin verilen kullanılabilir çerçeve oranları arttı .
Biryeteneği

Bir cevap yazın