TSR Workshop ile Sims 3 Dövme nasıl olun

” Sims 3 ” oyunculara karakterler için dövme eşsiz bir özellik kazandırır . Sims Kaynak ( TSR ) özel içerik aracıyla , kendi özgün dövmeler oluşturabilir ve oyuna doğrudan aktarmak. Adobe Photoshop Eğeroyunda her karakter için özelleştirmek renk olabilir dövmeler geliştirmelerine yardımcı olur . ” Sims 3″ karakterler için önceden yüklenmiş dövmeler , ama gel TSR Workshop kullanarak Adobe Photoshop
göster
Sims Kaynak Atölyesi
ihtiyacınız olacak daha fazla oyun experience.Things özelleştirmek için olanak vermez Daha Talimatları 1

TSR Workshop ve Adobe Photoshopson sürümünü yükleyin
. Her iki program da ısmarlama dövmeler oluşturmak ve yüklemek için gerekli . Sen de açık programları var, ama özel içerik oluştururkenoyunu kapatmak .
2

TSR Workshop ” Yeni proje oluştur” u tıklayın ve seçin ” Giyim ” ve sonra tıklamanız gerekmektedir ” İleri . ” Giyim kategorisinde ,mevcut listeden bir dövme seçin ve ” İleri . ” Dövme benzersiz bir ad ve başlık verin ve ardından ” İleri . ” Bittiğinde
3 < p >Ekranınsağ üst taraftakiDoku sekmesine gidin . ” Tamam ” düğmesine tıklayın ve” + ” yanındaki küçük Core tıklayın . Seçtiğinizdövme bir görüntü görürsünüz. Dövme tıklatın ve Düzenle düğmesi görünecektir . “Düzen “, ” Export ” seçin ve görüntü kaydetmek tıklayınız . Bu bilgisayarınıza seçtiğinizdövme kurtaracak .
4

Adobe Photoshop dövme için kullanmak istediğinizresmi açın . Resim dört renk daha fazla basit bir görüntü olmalıdır. Klavyenizdeki basın ” Ctrl + A” ve ” Düzenle ” ve ardından seçin ” Kopyala . ” Şimdi en aza indirmek veya resminizi kapatabilirsiniz .
5 < p> TSR Workshop seçti ve bilgisayarınıza kaydettiğinizdövmeresmi açın . “Düzenle ” ve ardından ” Yapıştır . ” Bu TSR Workshop toplanandövme üzerinde yeni dövmegörüntüsünü yapıştırın . Yeni dövmeboyutunu ve yerleşimini ayarlamak için klavyenizdeki ” Ctrl + T ” tıklayın. Eğerboyutunu ve yerleşimini istediğinizyolu varsa ,ekranınsağ üst taraftakutusunu tıklatın . Bu şimdi.
6

içinde bir onay işareti bulunur kalan herhangi bir arka plan resmi kaldırmak içinekranınsağ tarafındaküçük çöp tenekesi tıklayın edecektir . Arka planı saydam değilse , bir katı renk ile doldurmak içinaraç bölmesinde ekranınsol tarafındakifill aracını kullanın .
7 < p>sağ tarafındaKanallar sekmesine tıklayın ekranı. Her biri ayrı bir kanal artık RGB etiketliilki hariç düzenlenmesi gerekir . Her kanalda, sadece siyah bir şey değil ise beyaz şey , dövme görünür olduğunu unutmayın . Eğer oyun oynarken her kanalda senresim beyaz farklı bir kısmını terk etmeli , bu yüzden dövme her kanalını ( veya bir kısmını ) renklendirmek mümkün olacak . Bu şekilde ,oyunda , sendövme farklı bir renk her bölümünü özelleştirebilirsiniz . Dövme bir kanal izin yalnızca kök beyaz , örneğin bir , gül, ise; Başka bir kanalda , beyaztomurcuk bırakın ; ve başka bir kanalda , sadece bir taç yaprağı beyaz bırakın. Eğer beyaz terkresmin her bir parçasıoyunu yine renkli edilmesi mümkün olacaktır .
8

” Image düzeltin. ” Sonra “Layer ” ı tıklayın ve Resmin normal olduğu , kırmızı ve yeşil görünebilir . Sen TSR Workshop açtığınızda , daha sonrarenkleri düzeltmek , ancak oldukları gibi şimdirenkleri bırakacaktır . “Dosya “, ” Kaydet ” i tıklayın ve DXT5 ARGB 8bpp seçim

Categories:

Bir cevap yazın