Kendi Medeniyet Oyunu oluşturma nasıl

Avalon Tepesi Oyunun Uygarlığıeski 1981 versiyonunda oyuncular , diğer oyuncular ile rekabet içinde insanlar ya Milleti , servetlerini nezaret ettiği bir oyun oldu . Bu eski oyununtemel biçimi itibaren Akdeniz Uygarlığı kaplama olarak kendini temsil eden ” 250 M.Ö. TarihininDawn . ” Bu oyununkuralları diğer coğrafi alanları kapsayacak şekilde genişletilebilir ve zaman dilimleri ,şimdiki zaman ya da ÇinSavaşan Devletlerdönemine ya dapost- Roma İmparatorluğu , hatta gelecekteki bir OuterColonial Amerika Birleşik Devletleri olması Space Kültür . Talimatlar
1 Era üzerine karar

ve Coğrafi Bölgeoyunununsurları planlamak için örtülü
Game Özellikleri belirleyin
.
2 rakip Halkları seçin , 3 ila

16 . oyuncularınaz sayıda tek Halk varlığıoyunda gerekli olan üç ve hangi senaryolar için izin verin. Bu sonsuza kadar sürükler bir savaş oyunu neden olarak iki oyunculu oyunlar , cesareti olmalıdır .
3

verilen bir faaliyet için ilk kim gider determinmine olacak bir Arkeolojik Miras Tablo , hazırlayın , bir İnsanlar ilerlemesi , Nüfus Sayımı Verileri ve Borsalar Kartları için gerekli tarihsel ilerlemesini , tiebreaks , minimum ” medeniyet noktaları ” tamamlamak için geçmesi gereken ne kadar çok ” yaş ” .
4

dahil olmak üzere , bir Oyun Harita Tasarım doğal şehir siteleri , doğal sınırları , yanardağlar ya da diğer bir doğal afet siteleri.
5

üretim kolaylığı sırayla onları sınıflandırma , belirli bir dönemde üretilenmal dayalı Ticaret Kartlar , olun , ve koyun emtia kategoride . Her kategori , bir veya daha fazla mal içerebilir .
6

Ticaret Kartları her kategori ile bir felaket ilişkilendirme. Örneğin,orijinal oyun İç Savaşı üretmek Korsanlık ve Tahıl ile altın ve fildişi ilişkilendirir . Bu malların bir dizi ve bir felaket arasında bir neden -sonuç ilişkisi olması tercih edilir ; Örneğin , Tahıl ve İç Savaş arasındakibağlantı hükümdarlar böylece İç Savaş’ın içineinsanları yabancılaştırmak , üretimini artırmak için zor çalışma koşullarını empoze olmasıdır .
7.

beceri temsil eden , Medeniyet Kartlar belirleyin a ayarlar medeniyet olabilir . Her Medeniyet Kart malların üretimi , Afet azaltılmasını , çatışmalarda avantaj etkiler veya diğer Uygarlık Kartları satın almamaliyetini azalttığı bir etkisi vardır .
Game Mekanik belirlenmesi
8

, Playdizisini belirlemek yani, hangi aktivite önce gelir ve kimin ilk ne yapar . Bu bölümüntalimatlar (mâkul ) permutable veorijinal Medeniyet Oyunusırayla verilmektedir . Oyununtasarım açık uçlu olduğundan, PlayDizisi dışında hiçbir kural tutarlı olmalı ki , vardır .
9.

Vergilendirme Kurallar belirleyin . Orijinal oyun üsleri Şehirlersayısına bağlıVergi Kuralları aittir .
10 İsyanı Kurallar belirleyin

. Orijinal oyun Ödenen vergiler olamazdı zaman İsyanlar oluştu varsayılır .
11 Nüfus Artış Kurallar belirleyin

.
12 Tekne ( veya toplu ulaşım diğer modu belirleme gibi

Tren ) İnşaat Kuralları gibi .
13. Nüfus Göç Kurallar belirleyin

.
14 Nüfus Çatışma /Aşırı nüfus Kurallar belirleyin

.
15 İlçe belirleyin

İnşaat Kurallar .
16. Ticaret Kart Toplama Kurallar belirleyin

. Burada Ticaret Kartları dayalı Medeniyet Kartı Maliyetleri , belirleyin

her iyi ve kategori yanı sırailgili Calamity Kartının .
17 ticari kartlarsayısını belirlemek için iyi bir yer olurdu yılında döndü diğer Medeniyet Kartlarındannüfus ve kredi üzerine artırımı . Burada kaç Medeniyet Kartları her türoyun olacak belirlemek için iyi bir yer olurdu . Toplanan zaman
18 Ticari Kurallar belirleyin, gibi ticaret nasıl veTicaret Kartlarıdeğeri

setleri .
19. Calamity Çözünürlük Kurallar belirleyin

. Böyle bir salgın gibi felaketler bir Tıp Medeniyet Yetenek Kartı ile azaltılabilir veya Kıtlık Tahıl Ticaret Kartlar eşliğindeÇömlek Beceri ile hafifletilebilir .
20

Advance veya esaslıArkeolojik Miras Tablo boyunca Oyuncular Regresse yükseltme ve indirgeme kriterlere bağlı .
21 Zafer Koşulları belirleyin

.
Fine Tuning her birine özgüçeşitli sayaçları belirleyin

Oyunu
22 insanlar .
ilave 23 Arkeoloji Veraset Tablo Kurallar belirleyin

. Kurallar her insanlar için farklı yapılabilir . Orijinal oyunDemir ve Tunç Çağları girmek içinTablo ilerlemesini ve her insanlar için farklı dönemlerden tamamlamak için farklı puan değerlerine sahiptir . Ayrıca , bir yenisine gitmek için her Yaş çıkmak için kurallar vardır .
People Şehirler ve 24

Determe Nüfus Dönüşüm Kurallar geri dikkate doğal Şehir Siteleri alarak , Şehir Yapı ve Azaltma izin .
25 Doğa Yasalarının ihlalini önlemek için Kural ekle

. Örneğin, Tsunamiler Sicilya’da oluşamaz , ama Volkanlar olabilir .
26Oyun Kurulumu , özellikle Halk yurtlarını belirleyin

.

Categories:

Bir cevap yazın