Starcraft AI Scripts yazın Nasıl

” StarCraft ” Blizzard Entertainment tarafından yayınlanan bir gerçek zamanlı strateji bilgisayar oyunudur . In ” StarCraft , “oyuncu oluşturur ve fütüristik bir ortamda onun düşmanlarına atık bırakmaya bir ordu komutları . Son derece rekabetçi çok oyunculu yönüne ek olarak ,oyun bir bilgisayar kontrollü ordusuna karşı tek oyuncu eşleşmeleri destekler. Yerleşik harita editörü kullanarak, oyuncular ellesenaryoyu uygunAI rakibindavranışını yapılandırma dahil aşmak için diğer oyuncular için özel senaryolar tasarlayabilirsiniz . Talimatlar
1

İndirme ve SCAIEdit 3.1 yüklemek veinternetten bir MAA editörü. WinMPQ ve MAA Editör görüntüleme veoyunun MAA arşiv dosyalarını düzenlemek için kullanılır. SCAIEdit aktarmak AI komut dosyaları yazmak için gerekli bir ” StarCraft ” AI derleyici
2

bir yedek kopyasını yapın ” StarCraft . ” : . Senin StarCraft dizinde Patch_rt.mpq “yedekleme sağlar sizin ” StarCraft ” Eğer bir hata yaparsanız durumda yıkılmış değil install .
3 < p> ” StarCraft ” dizinindeki ” Patch_rt.mpq ” senin MAA editörü açın ve yükleyin. bulun ve ayıklayın ” bilgisayarınıza .
4

Aç SCAIEdit için komut \\ aiscript.bin ” yeni bir komut dosyası yazmaya başlamak için .komut her satırı birAI tamamlamanız gerekir amacıyla , böyle yapmak binalar , yükseltmeleri karşılık , , verme birimleri saldıran ve savunan .
5 < p >satırını girin bir Nexus ,en temel Protoss bir bina inşa etmekAI sipariş için ” 1 nexus 150 kurmak ” . bir Terran oluşturmak isterseniz veya Zerg AI komut , sadecebinanınadını değiştirmek .numarası ” 150 “komutuöncelik , 0’dan 150
6 < p >satırını girin ” wait_build aralıkları bir rakam ifade eder 1 nexus “Nexus tamamlanana kadar şey yapıyor durdurmak içinAI sipariş etmek. Çizgi sonra mümkün olduğunca hızlı dört Problarını inşa etmekAI emreder “4 sonda 150 inşa ” . Eğerbilgisayar ihtiyaçlarını hissediyorum gibi daha hatları binaya gibi birçok Problarını ekleyebilirsiniz . Gelecekteki birimler ve binalar için, bir bina ya da ünite başlatıldığında bitirmek için bekleyen aksine , devamAI siparişkomutu yerine ” wait_build ” nin ” wait_buildstart ” kullanabilirsiniz. Ayrıca düzenli birlikler ve binalar için düşük öncelikli değerleri kullanmak veNexus ve Probların gibi önemli şeyler için” 150 ” değerini kaydedebilirsiniz .
7

birim üretim içinhat “tren 1 bağnaz” girin. ” Tren” komutu birimleri saldırı anlamına gelir , veAI bu birimleri eğitmek için binaların tüm yararlanabilecek. Emin olun size eğitmek için niyetindeordu büyüklüğünü desteklemek için yeterli bina inşa etmekAI sipariş
8

bir saldırı başlatmak için komut bu diziyi kullanın: . ” Attack_add 6 bağnaz” , ” attack_prepare “,” attack_do “ve” attack_clear ” . Bu komutlar sonra ilk bir yerde ve saldırı toplamak içinsaldırı grubu sipariş , bir saldırı grubuna fanatikler ekleyin. Saldıran grup ölü bir kezson komut saldırıyı biter . Bir GOTO deyimi ile süresiz bir saldırı dizi tekrarlamakAI sipariş edebilirsiniz . Sonra saldırı komutları önce : ” repeatrush ” ve ” Goto repeatrush ” Bunu yapmak için , gibi bir GOTO etiketi yerleştirin. AI irade döngü tekrar tekrarsaldırı. Eğer saldırı döngü daha birimleri eğitmek için sipariş emin olun .
9 < p> bittiğinde SCAIEdit sizin komut derleyin . ” Protoss Genişleme Özel Level.asc3 “Dosyayı adlandırın ve kullandığınızırk ile ” PROTOSS ” değiştirin. SCAIEdit içinde
10

Aç ” aiscript.bin ” . Bul ve ” Protoss Genişleme Özel düzey ” kaldırmak ve ısmarlama dosyasıyla değiştirin . Dosyayı Derleme ve kapatın .
11

açın MAA editörü ” Patch_rt.mpq ” ve bulmak ” komut \\ aiscript.bin ” bir kez daha . Çıkarın ve Düzenlenen ” aiscript.bin ” dosyası ile değiştirin . . ” \\ Komut ”
12

Çalıştır ” StarCraft “eski dosya maç yolunu Eğereklemek emin olun ve onun birincil AI olarak ” Protoss Genişleme Özel düzey ” kullanan bir harita oynamaya çalışın . Özel AI komut yürürlüğe girmelidir.

Categories:

Bir cevap yazın