Çocuklar için bu girinti oyunlar her yerde oynanan , hızlı bir şekilde çalınabilir ve çok az veya hiçbir ekipman gerektirmez

girinti Oyunları Oyna için . Kırmızı Işık /Yeşil Işık

Tüm çocuklaroyun alanının bir tarafında sıraya , ve bir öğretmen , yönetici ya da gönüllü öğrenci (” arayan” )diğer tarafında duruyor . O kişi ” yeşil ışık ” vekişinin yönde çalışacakçocukları diyor . Herhangi bir zamanda ,kişinin ” kırmızı ışık ” bağırma veçocuklaryerinde dondurma ve kişi tekrar ” yeşil ışık ” dediği kadar hareketsiz kalmak zorunda . Hemen bitmiyor , ya da ” yeşil ışık” diğerinden önce yeniden yayınlanmaya başlayacak olan çocukoyun elimine edilir . Arayana bunu yapmak içinilk çocuk daha sonra arayanın gibi bir dönüş alır . Tüm oyuncular elenirse,öğrenci, yeni bir arayan seçebilir veya arayan olarak başka bir dönüş almak ya .
Red Rover

Bu test etmek ve geliştirmek için iyi bir oyun gücü. Aralarında makul bir mesafe ( en az 50 metre ) ile , birbirine bakan , iki eşit grubaçocukları bölün ve onları hizaya var . Her takım el ele vererek bir zincir oluşturmak var .
< P > Bir takımdiğer takımın üzerinde bir oyuncu seçerek ve diyerek başlar ” Red Rover , Kırmızı Rover , gel ( oyuncunun adı) edelim. ” Bu oyuncu daha sonradiğer takımın doğru koşar ve onun zincirini kırmaya çalışır . Zincir tutarsa ​​,oyuncu o takım katıldı. Zincir kırılırsa ,oyuncu rakip takımın bir üyesi ile döndürür . Oyun bir takım tümoyuncuları var biter

Red Rover büyük bir avantaj ile , eğlenceli ve rekabetçi .:. Her oyuncukazanan takım biter

Four Square

8 ayakları dört eşit parçaya , yaklaşık 8 metre ileyere büyük bir kare yapmak , tebeşir kullanma. Bir oyuncu her meydanda duruyor vekareler rütbe sırasına göre şöyledir: Kral , Kraliçe , Prens , Prenses . Kraltopu sıçrar ve başka bir oyuncu doğru vurur . Bir oyuncu kendi meydanında sekerek önce , bir oyuncu vurur öncetopu bir meydanda iki sıçrar , ya da bir oyuncu auttopa vururtopa vurur ( ya datopa vurabilirsiniz ) kadar oyun devam .
< bir oyuncu elenir sonra p > , odüşük kare hareket eder. Meydanlarda daha fazla oyuncu varsadiğer oyuncular rütbe yükselmek ise ,hattınönündehattınınarkasına veoyuncuyaoyuncu hamledüşük rütbeli bir kareye .
Etiket ( ve Çeşitlemeler )

Bu klasik oyun çok basit : bir oyuncu “Bu , ” olarak seçilir vediğerleri peşinden koşmak ve onları etiketlemek girişimi için vardır . Oyun başlamadan önce , ( örneğin bir ağaç ya kanalizasyon kapağı gibi) bir dönüm noktası güvenli bir alan olarak seçilen ve oyuncular ” bunun (genellikle beş ila 10 saniye . )

üzerinde zaman bir miktar geçirebilirsiniz It ” bu oyuncu olur , bir oyuncu etiketleri ” . ” Ya , bu oyunun bir varyasyonu
. Oyuncularınyerinde durdurmak gerekir ve başka bir oyuncu kendi bacaklarının arasından emekleyerek onları kurtarır kadar tekrar hareket edemez etiketlendi ” Freeze Tag ” olarak adlandırılan

Başka bir varyasyon oyuncular oluşturmanıza olanak sağlar gibi bir kategoriye bir öğeyi arayarak geçici bir güvenli bölge ” O ” bir etiket yapmak için çalışır . ( Bu araba modeli , bir kitabınadını , kahvaltı tahıl , bir renk, bir TV karakteri , o öğeleri büyük numara ile herhangi bir kategori olabilir ) . Oyuncu başarılı bunu yaparsa, “Bu ” başkası takip gerekir . Her kategoride her öğe yalnızca bir kez kullanılabilir .
500

Bir oyuncu biroyun alanının sonuna vediğerkalanı yukarı çizgi üzerinde duruyor ( aralarında en az 100 metre ya var en iyisidir . )oyuncununhavaya yüksek ya bir top atar veyayerden sert sıçrar veoyuncularıngeri kalanı onu yakalamak için çalışmayın .

koşturarak bir sinek top 100 puan değerindedir . Bir sıçrama yakalamak 50. Bazı çocuklar diğerleri iki kez geri dönmüş bir top 25 puan değerinde olduğunuüstünlüğü ile oynarken birden fazla kez sekerek bir top , öldüğünü oynamak değer .
< P >ilk oyuncu puanı 500topu atmak içinyanındadır. Puanonur sistemde tutulur .
Yakartop
< p> Bu bir fiziksel ve potansiyel olarak tehlikeli bir oyun , ama aynı zamanda uzun zamandır bir oyun favori. Çocuklar , bir merkez çizgisinin her iki tarafında eşit olarak takım halinde ayrılır. Oyun o çizgiye doğru yarış iki takım ona ( genellikle en az bir , birkaç ) üzerine yerleştirilentopları toplamak için başlar . Nesnesi, diğer ekip üyeleri ortadan kaldırmaktır ; onlar atılan top, ya isabet zaman oyuncular elenirse onlar atmak tophedef tarafından yakalandı .

kendi ekibinin bir üyesi bir topu yakalaroyuna tekrar girebilirsiniz elendi oyuncular.

Categories:

Bir cevap yazın