Oyun Püskürme için Talimatları

” Patlama ” Hasbro tarafından oluşturulan konular ve cevaplar , hızlı tempolu oyun. Ekipleri bölünmüş iki veya daha fazla oyuncu ,oyun oynayabilirsiniz . Oyun Konu kartları , kart izleyici , bir zamanlayıcı , zar , bir puan kartı , iki puanlama glides ve altı “pass ” fiş ile gelir . Her konu 10 hedef cevaplar vardır ve verilencevap, hedef cevaplardan biri olmalıdır . Onlar doğrukonuyu cevap bile diğer cevaplar , sayılmaz . Talimatlar iki takım halinde 1

Divide oyuncular
. ” Patlama ” oyuncuların bir düzensiz numarası ile çalınabilir . Örneğin, üç tek takım oyuncuları vediğer takım dört olabilir .
2.

,oyun düzeni korumakkonuları seçmek ve puanlama izlemek için Törenler Master seçin . Emcee ayrıcaoyun içintalimatları okur .
3

Konu kartı okuyun. Ekip bunu oynatmak veyarakip takımkonuyu geçmek seçmesi , ancak 30 saniye içindekarar vermek gerekir. Oyun ekibi geçerse , bu bir geçiş çipi vazgeçmez. Emcee daha sonra oynamak içinrakip takım için bir kenarakonu kartı ayarlar . Oyun ekibi hemen oynamak için bir yedek konuyu alır .
4

puan tutun. Emceepuanı hesaplamak içinrakip takım birileriylekonu kartı verir . Rakip takım üyesi , tekrarkonuyu okurKartı Görüntüleyici içinekart taktığında , vezamanlayıcı başlatılır. Oynayan takımın cevapları haykırmak için bir dakika vardır .Süresi dolduğunda
5

hedef yanıtlarını okuyun . Oyun ekibinin bir üyesi her doğru cevap içinScorecard puanlama süzülme bir boşluk kayarkenscorekeepercevapları okur . Scorekeeper doğru hedef cevaplarınsayısını , her değerinde bir puan hesaplar . Bir takım 60 puan ulaştığındaoyun biter .Oynayan takımın herhangi bir bonus puan kazanmıştır eğer
6.

belirleyin . Oyun ekibinin bir üyesi hem debeyaz ve mavi zar atar . Beyaz, 10 – taraflı kalıp üzerindekisayılar10 hedef soruların her biri temsil eder. Ekibi bu soruya numarası doğru var, omavi kalıp tarafından temsilbonus puan alır . Beyaz kalıp dört gösterir vemavi kalıp üçünü gösterir Örneğin ,oyun takım üç bonus puan kazanacaksınız .

Categories:

Bir cevap yazın