Attacktix Kurallar

Attacktix biroyun gibi ” Star Wars “, ” Transformers” ve ” Marvel Super Heroes gibi farklı pop kültür özelliklerine aksiyon figürleri ile oynanır ” . Her aksiyon figürü bir kaide üzerinde gelir ve bir kümeye diğer rakamlar karşı savaş sonucunu belirlemek için bir araç olarak kullanılan bir istatistik ve özel yetenekleri verilir . Hareket

Her şekil siyah taban üzerine duruyor
. Üst kısmında , tabanın ön bir sayıdır. Burakam da başına hareket edebilir sayısını temsil eder . Taşır Eğerrakam rulo olarak yapılan bir işaretleyerek ses ile belirlenir . Bir rakam beş bir hareket değeri varsa, beş kene duyana kadar Örneğin , o ileriye taşıyabilir .
Saldırısı

Her rakam bir fiziksel saldırı gerçekleştirebilirsiniz rakibi . Bu saldırı rakamın bağlı olarak farklı yapılır . Sizin şekilgelen Wolverine ise ” X-Men , ” onun saldırı geri çekerek ve bir pençe tokatlamak için kolunu serbest içerir . Eğer onun saldırı silahının üzerindeki bir düğmeye basılarak aktive edilir ” Star Wars ” adlı bir Clonetrooper kullanıyorsanız bir enerji patlama ateş etmek.
Özel Güçler
< iki şartlar yerine getirildiği takdirde p > Özel güçler aktive edilir . İlk koşul tabanın altındaki renkli cam beyaz olur olmasıdır. Her hareketi bu nedenle bu rasgele oluşur verakam yenilgiye uğramıştır kadarrenk bilemezsiniz sonrapencere renkleri değişir . İkinci koşulrakam bir saldırı tarafından devrildi olmasıdır . Bir kezrakampencere beyaz ise yürürlüğe girer onun özel gücünü , ortaya çıkaracaktır , yere çaldı. Bu güçler bir müttefik düşmüş diriltmek veya bir rakibin rakam yok edebilirsiniz .
Etkileri

Bazı Attacktix rakamlar savaşınbaşında devreye bir etkisi yeteneği var . Bu dönüş sırasında ekstra hamle ya da saldırıları ekleyebilirsiniz . Etkisi yeteneklerifigürün ambalajında ​​belirtilmiştir ve bir rakip soruları durumdaEtkisini tutulmalıdır .
Oyunu başlatmak içinOyunu

başlayarak ,ikisinin her oyuncular doğrudan önlerinde ve birbirindenrakibin rakamlar üç ayak üç rakamlar bir satır yerleştirir . Rakamlar her 100 veyaoyuncular tarafından karar başka sayısına eşit, diğer rakamları ile birleştirmek gerekirtabanınınön tarafında bir nokta değerine sahiptir . Sen

. Başka bir sürecetoplam ekibinizin noktası değerisınırı içinde kaldığı sürece mağlup edildiğinde hadikapalı alan ilave rakamlar var ilk kim gider almak için bir sikke çevirin olabilir . Ilk oyuncurakamları ile tahsis hamlesayısınasavaş up herhangi bir yönde herhangi bir ya da rakamlar tüm iter . Daha sonra kendisi içinbaşka oyuncuya saldırmak ya da izin verebilirsiniz . Sizde saldırmak için karar verirseniz
Saldırı ve Zafer

, herhangi seçebilirsiniz
savaş için yaptığı rakamlar iki . Amacı ve sonra rakibin şeklin üzerinefigürün saldırı kullanmak içinrakam çevirin . Savunan rakam devrilirse eğer bir Özel Güç aktive edebilir ve daha sonraalanından çıkarılmalıdır . Bir sonraki dönüşünbaşında senin rakamlar mühimmat sıfırlayın. Bir oyuncu savaşta onun rakamlar tüm kaybetti kadaroyun devam eder .

Categories:

Bir cevap yazın