Bir Tablo bir iteleme Oyunu yapmak nasıl

Masa iteleme bir cin birkaç puanlama bölgelerinin birinde karaya yapmak için bir çaba , bir masada kaydırdı olduğu eğlenceli bir kapalı oyundur . Oyuncular ayrıcapuanlama bölgesi dışında veoluk içine rakiplerinin diskleri vurmak için deneyebilirsiniz . Iteleme tablolar Ancak , pahalı ve herkes sıfırdan bir düzenleme tablo oluşturmak için yeterli kullanışlıdır . Eğertablo tamsağ boyutu olmak ile ilgili değildir ve size Kullanmadığınız bir eski masa varsa, sen
Temizleme gereçleri
Güç zımpara ihtiyacınız olacak bir tablo iteleme game.Things yapabilir veya zımpara
Boya
Ahşap filler
iteleme pucks
Paintbrush Tape önlem basınçlı hava
Uzun
vernik
Kauçuk sokak , ahşap
düz parça Daha Talimatları göster
tape
Numarası şablon
1

zımparalama içintablo hazırlamak için iyicemasadan temizleyin . Disk iteleme etkileyebilirtablosunda herhangi aşınmalar veya çatlaklar varsa , sen . Emin düz bir yüzeyin üzerine oynuyor yapmak için ahşap dolgu ile doldurmak zorunda
2 < p >güç zımpara kullanın olabilir veya kumzımparatüm tablo pürüzsüz yapmak . Off tablosununtalaş tüm almak içinbasınçlı hava kullanın. Onlar sorunsuz seyahat görmek içintablo aşağıiteleme diskleri kaydırın . Değilse , . Tekrarzımpara pürüzsüz ve kullanımı olmayan alanları belirlemek
3

Verniktablo o iki son derece ince kat ile çekici bir görünüm vermek için . Mümkün olduğunca eşittablodiskler serbestçe hareket etmesine izin ceket emin olun . Vernik kuruduktan sonra ,diskler bir kez daha sahipyüzeyine sınamak ve herhangi bir sorun alanlarını çözmek .
4 < p >mezura kullanarak tabloyu ölçün . Tüm tablolar farklı boyutlarda olduğundan,puanlama satırları yerleştirmek isteyen ne kadarucundan belirler . Basit skorlama sistemi dört bölümden oluşturmak dört düz çizgiler vardır . Tablonunsonunda dört eşit büyüklükte bölümleri işaretlemek içinmezura vebandı kullanın .
5

düz oluşturmak içinfırça ve ahşapuzun bir parça kullanarak, dört düz çizgiler Boya ve hatta hattı. Birinci bölümde (atıcı en yakın bölüm ) Bir 1.üçüncü bölümde birikinci bölümde 2 ve 3 Boya boyamak içinşablon kullanın . Son bölümoluk gibi saymak ve dilerseniz orada bir sembol ekleyebilirsiniz .
6 < p >tablonun tüm kenarlarındalastik iteleme sokak takın . Bu sokaktablo gidiyor geleniteleme diskleri engeller ve size sıfırdan bir oluk oluşturmak zorunda kaydeder . Bir lastik sokak ( genellikle yedek olarak satılmaktadır ) herhangi bir iteleme tablo perakendeci satın alınabilir . Tablo bir yönetmelik tablo daha farklı bir boyutta olabilir beri , sizin masa sığacaksokak kesmek gerekebilir .

Categories:

Bir cevap yazın