Kendi Oyun Sistemi Nasıl Tasarım

Dünyadaki oyunlarınçeşitliliği şaşırtıcı olduğunu , ancak dilleri gibi, hepsi ortak bazı özellikleri var . Her dil de bir kelime birleştirmek nasıl açıklanır gramer kurallarının kümesi , yani , var gibi , her oyun bileşenleri işlemek için kuralları vardır . Bazı oyun sistemleri , satranç gibi , son derece optimize edilmiş ve çok az sayıda benzeri oyun türleri için kullanılır . Diğerleri , rol yapma oyunları gibi , çok daha fazla olan açık – ended.Things Sen
Daha Talimatları 1

göster ( isteğe bağlı ancak önerilir ) Not Defteri ve kalem
ihtiyacınız olacak oyun sistemi ile çalışacak alanı ne tür karar . (Beyaz ” sistem ” , herhangi bir boyut ızgara kapsar rağmen) Chess , örneğin, kareler , 8×8 dizisi kullanır. Savaş oyunları ( masa veya bilgisayar ) haritanın çeşit üzerinde gerçekleşecek . Tag ve atletik spor “gerçek ” uzayda yer alır .
2

oyun sistemi idare edecek bileşenlerinintürlü bir listesini yapın saklambaç – . , Bunlar bir satranç tahtası üzerindekierkekler gibioyun alanı manipüle edilecekşeyler vardır , ama onlar da bu tür atletik oyunlardaoyuncuların gerçek organları ( ya da bilgisayar oyunları onların avatarlar ) , ekipman ve belirteçleri gibi şeyler yer alıyor benzeri belirteçler , arka plan nesneler ve . Sen her nesneyi tanımlamak gerekmez ; sadece nesnelerintürlü şimdi odaklanmak . Eğer satranç gibi bir şey tasarlarken Örneğin , bu aşamada piyonları ve kalesi ve şövalyeler icat gerek olmaz ; Eğer sadeceoyun tahtası üzerinde hareket eden çeşitli yollar var adet var dikkat etmek gerekir .
3

oyun sistemi için bir zaman yapısının üzerinde karar verin . Bu esaslı – dönüş olacak ve eğer öyleyse oyuncular alternatif satranç gibi , döner , ya da kaya – kağıt – makas gibi , aynı zamanda onların dönüşleri yapacak ? Hatta gerçek zamanlı oyunlar kavramsal ayrı aşamadan ayrılmıştır ( ve bu fazlaroyuncuya görünmez olsa bile , genellikle , onlar bilgisayar simülasyonları gibi uygulanması halinde olması ) olabilir unutmayın . En azından, bu fazlar bir karar aşaması (oyuncu bir seçim yaptığında ) ve bir eylem aşaması (seçimoyunu uzayda bir değişiklik yürütülen ve etkileri olan ) içerecektir .
4

tasarlamak oyun sistemininçeşitli bileşenleri nasıl etkileşime gireceğini için kurallar. Nasıl şeyler yaparsınız : Bu ​​sistem”dilbilgisi ” dir ? Satranç gibi bir oyun bu, her parça içingeçerli hamle tanımlayan TL’dir . Bir bilgisayarda bir daha karmaşık simülasyon oyunu, bu bütün bir fizik motoru tasarlayarak daha az bir şey olabilir . Bazı oyunlar bu etkileşimlerin bazı gidermek için böyle bir zar veya ilgli ( ya da bilgisayar oyunları rasgele sayı üreteçleri ) gibi rasgele dağıtıcı , güveniyor .
5

oyun modeli basit bir mock – up oluşturun . Bilgisayar oyunları için bazı test kod yazmak gerekebilir ama genellikle bu , kalem ve kağıt ile tamamen yapılabilir . Oyun sistemi, çeşitli senaryolarda nasıl çalıştığını test etmek için birkaç simülasyonları çalıştırmak içinmock-up kullanın . Büyük olasılıkla bir mekanizma bir şekilde hantal veya yetersiz olduğunu göreceksiniz . Cesareti olmayın ; Bu sürecin bir parçasıdır. Sık sık bir önceki adıma ve yeniden bileşenlerine geri gitmek gerekir . Geri dönüp sıfırdanmodel bütün yinelemek zorunda nadir değildir , ama bunu her zaman , sen yapar ve işe yaramazsa ne hakkında daha fazla bilgi .

Categories:

Bir cevap yazın