Axis & Müttefikler Kurulu Oyun Kuralları

Axis & Allies Dünya Savaşı sırasında dünya hakimiyeti oyunudur . Riski daha karmaşık olsa da,aynı temel amaç etrafında döner – orduları oluşturmak ve rakibin kaçacak olana kadarharitanın daha fazla alanlarının kontrol altına almak . Oyuncular

gibi birçok beş Axis & Allies oynayabilirsiniz. Amerika Birleşik Devletleri ,Birleşik Krallık, Almanya , Japonya ve Sovyetler Birliği – Herdöneminönemli güçlerden birini seçer . İlk üçMüttefikler ,son ikieksen vardır . Az beş oynuyorsanız eğer bir oyuncu bir ülke daha fazla seçer .

Ordular zemin , hava ve deniz kuvvetleri oluşur
Ordular . Kara kuvvetleri eklemek kolaydır amaaz güce sahip piyade birimleri , oluşur ; tek uçan düşman saldırabilir uçaksavar silahlar ; güçlü ama pahalı ve zırhlı tümen , . Deniz üniteleri savaş gemileri , güçlü ama son derece pahalı arasında; denizaltılar , sadece sinsi saldırılardan için yararlıdır ; uçak gemileri , savaşçıları taşıma için en yararlı ; ve asker taşımak nakliye gemileri . Hava saldırıları savaşçıları ve bombardıman uçakları tarafından yapılabilir . Bombacıları çok daha güçlü suç ama düşük defansa iken Fighters , taktık ama daha iyi savunmaya zayıftırlar . Onlar düşmanın endüstri yok ama saldırılara dayanamaz . Tüm birimleroyunla birlikte paketlenmişUlusal Referans Tablosu dayalı yerleştirilir .
Açıyor Savaş

Rulo savaşları için iki zar . Sonucusaldırgan vedefanssavunma oylamasısaldırgan puanı etkilenir . Böyle piyade olarak yüksek puan savunucuları gibi bombacıları gibi düşük oranlı olanlardan daha saldırıya karşı daha iyi bir oran var . Tersine , savaş gemileri gibi yüksek puanlı saldırganların bu savaşçıları gibi düşük oranlı olanlardan daha iyi şansı var . Saldırganlar başlamak için bir kalıp rulo . Numarası dahilsaldırgan birimine bağlı olarak başarılı saldırılarınihtimalini ifade etmektedir. Numarasıaynı ya da başarılı olmak içinsaldırganın değerinden daha düşük olmalıdır . Örneğin, bir savaş gemisi , 4 saldırı derecesi vardır , vesaldırganın 4 veya daha az atarsa ​​,saldırı başarılı olur. Defans eşit veya onun savunma puanı daha yüksek bir sayı yuvarlayarak savunmak umuduyla izler. Onun piyade saldırı altında ise , onu kurtarmak içintek yolu 1 ,piyadelerin savunma notunu rulo etmektir .Müttefikler kazanmak için

için
onlar Kazanma Almanya ve Japonya’nınbaşkentleri yakalamak gerekir . Eksen güçlerMüttefikler aitüç başkentlerinden ikisini yakalamak gerekir . Başkentlerini yakalama bunları savunanbütün orduları yenerek gerektirir .

Categories:

Bir cevap yazın