” : Oblivion , The Elder Scrolls ” tamamlamak Once

Bir TES Construction Kit ile Dialogue to Make bu oyununsonu olmak zorunda değildir . “Elder Scrolls Construction Kit ” adlı ücretsiz bir oyun editörü mevcuttur ve bazı zaman ve özveri ile , kendi maceralar veoyun için diyalog oluşturmak mümkündür . Eğeroyun koduna değişiklikleri oluşturduktan sonra , ayrı bir dosya olarak kaydedebilirsiniz . Onlar “Dosya ”
1inşaat kiti başlayın ve tıklayın

sizin creation.Instructions keyfini böylece daha sonra diğer oyunculara bu dosyayı verebilir “Veri . ” Çift tıklayın ” Oblivion.esm ” üzerine tıklayın ve sonra ” Tamam ” ı tıklayın. Buinşaat kiti içineoyun verileri yüklemek ve değişen ve bir şeyler eklemeye başlamak için izin verecektir . Eğer diyalog oluşturmak istediğiniz için kendi karakterleri ile bir önceki mod oluşturduk varsa, bunun yerine bunu seçin.
2

” NPC ” tıklayın ” Aktörler ” altında “Nesne Pencere” Program ekranınsolunda yer . Bu size oyunun tümnon-oyuncu karakterleri ( NPC ) bir listesini gösterir .
3

NPC isimlerden herhangi sağ tıklayın ve ” Yeni” yi seçin pop-up menüden . Bu tür ” mynewnpc ” gibi benzersiz bir kimlik girin ” ID” karakter için kutusu. ” Name” karakteri için bir ad yazın kutusu. Yanındakiaçılır listeden karakter için bir ırk seçip “Race . ” ” Tamam ” ı tıklayın ne zaman yapılır .
4

” Karakter ” tıklayın sonramenü çubuğundan ve ” Görevler ” i tıklayın. Arayışı Ekranınsol tarafındaki sağ tıklayın ve ” Yeni” yi seçin pop-up menüden .
5

“Ekle Konular ” üzerine sağ tıklayın Ekranınsağ tarafında liste . Mevcut konularınlistesini sağ tıklatın . ” Yeni ” yi seçin açılır menüden ve yeni konuadını yazın . Bu yalnızcaeditörüoyun çok it ” newquestdialogue ” gibi açıklayıcı bir şey isim değil görünür ve sonra ” Tamam ” ı tıklayın.
6

” Konular ” tıklayın sekmepencereninüst kısmında ve” Editör kimliği ” altında bölüm sağ tıklayın ve ” Konu ekle . ” ” Tebrik ” aşağı ilerleyin ve ” Tamam . ” tıklamadan önce üzerine sol tıklayın
7

” Bilgi” sağ – tıklayın “Konu Metin ” altında alan ve ” Yeni ” seçeneğini seçin. Eğer ” Tepki metin” yazmanız gerekiyor yeni bir pencere açılır Seçilen konu hakkında onlarla konuşmakNPC verecekdiyalog budur. Konu bir tebrik” Tepki Metin ” bazı diyalog girmek olduğundan karakter ” Koşullar ” başlığı altındabir alanı sağ tıklatın

8 ” Tamam.”oyun ile selamlıyorum tıklatın ve sonra olacağı kutu Pencereninalt kısmında ve ” Yeni “. ” GetIsID ” seçiniz altında açılan menü den ” Durum Fonksiyonu . ” “Fonksiyon Parametreleri” altındadüğmesine tıklayın ve ” nesne kimliği ” altında Bu durumda olacağını sizin NPCadını seçin ” mynewnpc . ” ” Tamam ”
9 yaptığın gibitebrik için daha fazla konu ekleyin ve NPC işlevikoşul işlevini ayarlamak

tıklayın . Bunun yerine aynıçıkmadan konulardan biri seçerek sağ tıklayarak kendi konuları oluşturmak mümkün mevcut konularınlistesinin ” Yeni.” Oluşturduğunuz her bir konu için ,”Yanıt Metin ” inyeni bir diyalog girmek unutmayın kutusu .
10 ” Dosya ” Kaydet tıklayınız

” ve sonra da iş için bir dosya adı girin. Daha sonra” ESP ” in Oblivion için bir plug-in dosyası olarak kaydedilir biçimi. ” Veri ” tıklayın ” Oblivion ” den sonra pencere başlatıcısı veoyuna yüklemek için plug -inadını tıklayın .

Categories:

Bir cevap yazın